رسمی/ انتقال قرضی ستاره جوان لیورپول به بورنموث

رسمی/ انتقال قرضی ستاره جوان لیورپول به بورنموث

سایت رسمی فوتبالی- هری ویلسون، ستاره 22 ساله لیورپول به صورت قرضی به بورنموث منتقل شد. بدین ترتیب او فرصت خواهد یافت تا در لیگ برتر به کسب تجربه بپردازد.

به گزارش فوتبالی، ویلسون بعد از چند فصل حضور قرضی در دربی کانتی، حالا پیراهن بورنموث را به تن خواهد کرد.

باشگاه بورنموث برای انتقال قرضی این بازیکن جوان 2.5 میلیون پوند به لیورپول پرداخت و مبلغ 500 هزار یورو هم به صورت متغیر در قرارداد او ذکر شده است. البته در این قرارداد، امکان و گزینه خرید این بازیکن ولزی در پایان فصل برای بورنموث درج نشده است.

این بازیکن 22 ساله فصل گذشته در لیگ چمپیونشیپ با پیراهن دربی کانتی خوش درخشید و حالا این فرصت را خواهد داشت تا در لیگ برتر به میدان برود. او در اردوی پیش فصل لیورپول عملکرد خیره کننده ای داشت و در شش بازی برای تیمش به میدان رفت و مقابل بوروسیا دورتموندو لیون موفق به گلزنی شد.

با وجودی که یورگن کلوپ سرمربی لیورپول حسابی تحت تاثیر عملکرد خوب او قرار گرفته بود، اما مسئولان لیورپول به او تضمین ندادند که بتوانددر فصل پیش رو بازیهای زیادی را برای تیم برگزار کند وهمین باعث شد تا او به صورت قرضی به بورنموث بپیوندد.

ویلسون در گفتگو با تی وی ای.اف.سی.بی گفت:« حس خیلی خوبی است که در بورنموث هستم. خوشحالم که همه چیز جور شد و بی صبرانه منتظرم تا با هم تیمی ها و اعضای کادر فنی تیم دیدار کنم. وقتی سران لیورپول به من گفتند که بورنموث به دنبال جذب من است، اشتیاق زیادی داشتم تا به این تیم بیایم. دوست دارم تا در لیگ برتر بازی کنم و پیراهن تیم بزرگی مثل بورنموث را بپوشم. با توجه به سبک بازی این تیم، فکر می کنم که انتخاب درستی داشتم و می توانم به تیم کمک زیادی کنم.»

ویلسون در 40 دیداری که در لیگ چمپیونشیپ با پیراهن دربی کانتی برگزار کرده بود، موفق به زدن 15 گل شده بود.

6363