پی‌اس‌جی نیمار را به منچستر یونایتد، رئال و یوونتوس پیشنهاد داد

پی‌اس‌جی نیمار را به منچستر یونایتد، رئال و یوونتوس پیشنهاد داد

سایت رسمی فوتبالی – پاری سن ژرمن به این نتیجه رسیده که نیمار را به تیم دیگری انتقال دهد، حتی شده به صورت قرضی. مقامات پاریس به این نتیجه رسیده‌اند که تنش بین این بازیکن و باشگاه بالا است و به همین دلیل است که نیمار را در لیست خروج قرار داده‌اند. اما آنها نیمار را حاضرند به هر تیمی بدهند مگر بارسلونا. آنها این بازیکن را به منچستر یونایتد، یوونتوس و رئال مادرید پیشنهاد داده‌اند.

سران پی‌اس‌جی اطلاع دارند که نیمار می‌خواهد به نوکمپ برگردد، اما تمام تلاششان را انجام می‌دهند که این اتفاق نیفتد. اسپورت اسپانیا و تایمز انگلیس گزارش داده‌اند که پی‌اس‌جی نیمار را به یونایتد پیشنهاد داده است و به آنها گفته که می‌توانند با پرداخت 20 میلیون یورو و تقبل دستمزد او، این بازیکن را برای 12 ماه قرض بگیرند. یونایتد هم این پیشنهاد را رد کرده است.

اما رئال مادرید اولین باشگاهی بوده که پی‌اس‌جی با آنها در تماس بوده است. رابطه بین مادرید و پی‌اس‌جی بسیار عالی است. فلورنتینو پرز طرفدار نیمار است اما زین‌الدین زیدان ترجیح می‌دهد تیمش پل پوگبا را بخرد. نیمار هم علاقه‌ای به رفتن به رئال ندارد.

گزینه دیگر نیمار حضور در یوونتوس است. یوونتوس از جذب قرضی این بازیکن برزیلی استقبال می‌کند، چرا که توان مالی لازم برای خرید او را ندارد، اما انتظار می‌رود نیمار یوونتوس را هم رد کند.

اطرافیان نیمار از این خوشحالند که سران پی‌اس‌جی سرانجام به دنبال انتقال او هستند، اما می‌خواهند که باشگاه مقصد را هم خود این بازیکن تعیین کند. نیمار تنها می‌خواهد به بارسا برود. اگر این فرصت برای او حاصل نشود، او به دنبال بالاترین دستمزد ممکن در باشگاه جدیدش خواهد بود.

8444