آخرین تلاش رئال مادرید برای جذب پوگبا در این فصل

آخرین تلاش رئال مادرید برای جذب پوگبا در این فصل

سایت رسمی فوتبالی - رئال مادرید قصد دارد آخرین تلاش خود را در آستانه بسته شدن پنجره نقل و انتقالات لیگ برتر انگلیس برای جذب پل پوگبا، هافبک منچستریونایتد، انجام دهد.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید در رقابت جذب پوگبا تنها نیست و باشگاه یوونتوس نیز همچنان برای انتقال این بازیکن به تورین تلاش می کند. هردوی این باشگاه ها فرصت دارند که تا 11 شهریورماه بازیکنان مدنظر خود را خریداری کنند اما پنجره نقل و انتقالاتی لیگ برتر انگلیس روز پنج شنبه بسته خواهد شد و همین شرایط را برای ادامه مذاکرات و متقاعد کردن مدیران منچستریونایتد سخت کرده است. یونایتد روز گذشته هری مگوایر را با هزینه 88 میلیون یورویی خریداری کرد و در حال مذاکرات نهایی برای انتقال سرگه میلینکوویچ ساویچ به اولدترافورد نیز هست. یوونتوس و رئال مادرید در حال یافتن راه حلی برای انتقال پوگبا هستند اما هیچکدام از آنها حاضر نیستند که مبلغ 150 میلیون یورو برای خرید این بازیکن به شیاطین سرخ پبردازند چرا که پیش از نیز بازیکنانی را خریداری کرده اند و شاید چند بازیکن دیگر را نیز مدنظر داشته باشند. 

روزنامه تایمز خبر داده که رئال مادرید پیشنهاد 30 میلیون یورویی به علاوه انتقال خامس رودریگز به اولدترافورد را به مدیران یونایتد ارائه کرده اما این پیشنهاد از سوی آنها رد شده است. با این حال بازیکنان دیگری نیز می توانند در این پیشنها گنجانده شوند که گرت بیل با توجه به مشکلاتی که با زیدان دارد و منتفی شدن انتقالش به لیگ چین، در صدر این لیست قرار دارد. در عین حال یوونتوس نیز می تواند از بازیکنانی چون ماتوییدی، مانژوکیچ و دیبالا استفاده کند، هرچند که ستاره آرژانتینی پیش از این اعلام کرد که حاضر به پیوستن به یونایتد نیست. از سوی دیگر پوگبا نیز به شدت در انتظار مشخص شدن آینده خود است. او در دیدار برابر میلان نیز به دلیل آنچه مصدومیت از ناحیه کمر عنوان شد، در زمین حاضر نشد و همین شایعات را بیشتر کرد. هرچند سولشر مدعی شد که او بدون شک به حضور در منچستریونایتد ادامه خواهد داد. رئال مادرید قصد دارد یک پیشنهاد دیگر نیز برای جذب این بازیکن ارائه کند اما مشخصا آنها حاضر به پرداخت مبلغ مورد نظر یونایتد نیستند.

1070