گزارش ویژه؛ چیدمان بازیکنان بارسلونا در رختکن نیوکمپ چگونه است؟

گزارش ویژه؛ چیدمان بازیکنان بارسلونا در رختکن نیوکمپ چگونه است؟

سایت رسمی فوتبالی – رختکن نیوکمپ مجموعا 25 کمد دارد که در حال حاضر 23 تا از آنها پر است. نحوه چیدمان کمدها در نوع خود جالب و متفاوت است. مسی به عنوان کاپیتان تیم بهترین جا را دارد. در دو طرف او ترشتگن و ژان کلر تودیبو حضور دارند. اما چرا تودیبو تازه وارد کنار او می نشیند؟ چون که این کمد متعلق به ژاوی هرناندز اسطوره ای بوده است و حالا تودیبو که شماره او یعنی شش را به ارث برده، آن جا می نشیند.

به گزارش فوتبالی، چیدمان مکان تازه واردها به شکلی است که غیرممکن است که دسته یا گروهی تشکیل شود. به طور مثال نتو برزیلی تنهاست و هیچ کس در کنارش نیست چرا که با رفتن مالکوم کمد کناری او خالی شده است. البته شاید هموطنش نیمار قرار باشد که کنارش باشد تا بدین ترتیب دو هموطن کنار هم بنشینند.

جونیور فیرپو تازه وارد در جناح مقابل نتو می نشیند که البته عثمان دمبله فرانسوی کنارش خواهد بود. مشخص نیست که این دو از قبل همدیگر را می شناسند یا نه هر چند که اومتیتی در کنار دمبله می نشیند تا دو هموطن در کنار همدیگر باشند.

فرنکی دی یونگ در کنار نلسون سمدو و کلمنت لنگله می نشیند تا به نوعی از بزرگان رختکن دور باشد. مسلما او با کسب تجربه و مهمتر شدن در رختکن می تواند جایگاه بهتری پیدا کند.

آنتوان گریزمن 120 میلیون یورویی اما جایگاه بهتری دارد و در کنار ترشتگن و آلبا دو تن از بزرگان رختکن می نشیند و به سرجی روبرتو و مسی که دو کاپیتان تیم خواهند بود، خیلی نزدیک است. البته رابطه خوبی که او با آلبا دارد می تواند درون زمین هم نمود پیدا کند.

پیکه و سرجیو بوسکتس دو کاپیتان دیگر تیم کجا خواهند بود؟ این دو توسط آرتور از هم جدا می شوند در حالی که لوئیز سوارز در کنار هافبک می نشیند و آرتورو ویدال شیلیایی در کنار مدافع کاتالان.

موسی واگه سنگالی در رختکن میان سمدو و اومتیتی می نشیند. دو مدافع باتجربه تر که می تواند از آنها درس بگیرد و تجربه اندوزی کند. 

کوتینیو که ماندنش در بارسلونا قطعی نیست نیز در حال حاضر میان سوارز و سرجی روبرتو می نشیند. یکی دیگر از جایگاه هایی که ممکن است خالی شود متعلق به رافینیاست که فعلا در میان تودیبو و آلنیا می نشیند.