هررا: از اینکه پی.اس.جی در فرانسه منفور است، خوشم آمد

هررا: از اینکه پی.اس.جی در فرانسه منفور است، خوشم آمد

سایت رسمی فوتبالی- اندر هررا ستاره اسپانیایی دنیای فوتبال از انتقال به پاری سن ژرمن راضی و خوشحال به نظر می رسد. او در صحبتهایی اعلام کرده که می داند که پاری سن ژرمن یکی از منفورترین تیمهای باشگاهی در فوتبال فرانسه است و به همین خاطر هم بدون لحظه ای درنگ جذب این باشگاه شده و به پاری سن ژرمن پیوسته.

هررا در گفتگویی ویژه با فرانس فوتبال دراین باره گفت:« پاری سن ژرمن تصویر یک باشگاه بزرگ و محترم است که در آن سه یا چهارنفر از بهترین بازیکنان دنیا بازی می کنند.» او در پاسخ به سوالی در مورد وجهه باشگاه پاریسی گفت:« می دانم که پاری سن ژرمن یکی از منفورترین باشگاه ها در فرانسه است و از همین هم خوشم آمد.»

او در ادامه درمورد دلایلش برای انتخاب پی.اس.جی به عنوان تیم جدیدش گفت:« در ابتدا به این خاطر پاری سن ژرمن را انتخاب کردم که پروژه این باشگاه برایم جذاب بود. پروژه ای با کلاس و درخشان. من واقعا خوشحالم و از مقامات باشگاه تشکر می کنم که به من ابراز تمایل کردند. به نظرم پاری سن ژرمن پروژه ای در حال رشد و بی وقفه دارد و در این تیم حس می کنم که محبوبم. »

هررا در مورد توماس توخل سرمربی آلمانی تیم پاریسی گفت:« توخل به بازیکنانش کمک می کند تا بهتر شوند. من 29 سال سن دارم و هنوز انگیزه های زیادی برای رشد کردن در خودم می بینم. برایم فرقی نمی کند که در چه پستی به زمین فرستاده شوم. فقط می خواهم برای تیم مفید باشم.»

او با اشاره به تجربه حضور درتیمهایی مثل اتلتیک بیلبائو و یونایتد گفت:« یونایتد بزرگترین تیم فوتبال انگلیس است. من همیشه در هر تیمی که بودم، تمام توانم را به کار گرفتم ولی نمی توانم دروغ بگویم؛ تیم محبوب قلبی من همیشه رئال ساراگوسا بوده. از بچگی هوادار این تیم بودم و فوتبالم را هم در آنجا آغاز کردم.»

هررا در بخش پایانی صحبتهایش درمورد نقشی که مارسلو بیه لسا سرمربی اش در اتلتیک بیلبائو در فوتبال او ایفا کرده گفت:« من می توانم دو سه ساعت با بیلسا حرف بزنم. او جذاب ترین سرمربی ای است که داشته ام. نمی گویم بهترین یا بدترین..ولی خاص ترین بوده. با او همه چیز متفاوت هست؛ حتی روند یادگیری. بیه لسا یک نابغه است و باعث شد تا من فوتبال را به مراتب بیشتر از قبل دوست داشته باشم. او همیشه صادق و رک است..» 

6363