رسمی/ مارسی، مهاجم ملی پوش آرژانتینی را جانشین بالوتلی کرد

رسمی/ مارسی، مهاجم ملی پوش آرژانتینی را جانشین بالوتلی کرد

سایت رسمی فوتبالی- باشگاه المپیک مارسی دومین خرید تابستانی اش را انجام داد و داریو بندتو را از بوکاجونیورز به خدمت گرفت.

به گزارش فوتبالی، قرارداد بندتو با مارسی 14 میلیون یورو ارزش دارد و بدین ترتیب او از بوکا جونیورز به فرانسه منتقل شد تا زیر نظر آندره ویلاش بواش فوتبالش را دنبال کند.

بندتو سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی آرژآنتین را درکارنامه ورزشی اش می بیند و حالا به المپیک مارسی منتقل شده است و امیدوار است تا بتواند به خوبی جای ماریو بالوتلی را پر کند.

بالوتلی فصل گذشته در 15 بازی لیگ یک هشت گل برای مارسی به ثمر رسانده بود ولی او با اتمام قراردادش با مارس، حالا این تیم را ترک کرده است. بندتو پیراهن شماره 9 بالوتلی را مال خود خواهد کرد و شنیده می شود که بالوتلی هم در مسیر پیوستن به تیم فلامنگوی برزیل قرار دارد.

بندتو در 34 دیداری که در دو فصل اول حضورش در بوکا جونیورز برگزار کرده بود، 30 گل به ثمر رساند ولی در فصل 19-2018 و بعد از رهایی از بند مصدومیتی شدید از ناحیه آشیل، در 15 بازی تنها به 2 گل رسید. او در فینال جام لیبرتادورس سال 2018 یکی از ستاره های تیمش بود و 5 بازی ملی هم برای آلبی سلسته برگزار کرده که اولین بازی اش در سال 2017 بود.

بندتو سابقه حضور در تیمهای باشگاه مکزیک از جمله تیخوانا و آمه ریکا را نیز در کارنامه ورزشی اش می بیند.

 6363