رونی در فکر حضور روی نیمکت مربیگری یونایتد

رونی در فکر حضور روی نیمکت مربیگری یونایتد

سایت رسمی فوتبالی- طبق گزارش منتشره در روزنامه سان، وین رونی مهاجم انگلیسی دنیای فوتبال، این روزها دوره مربیگری را پشت سرمی گذارد و تمایل زیادی دارد تا بتواند به زودی به اعضای کادر فنی منچستریونایتد ملحق شود.

به گزارش فوتبالی، وین رونی 33 ساله فاز پایانی فوتبالی اش را در باشگاه واشنگتن دی سی یونایتد پشت سرمی گذارد و از همین روزها به آینده اش فکر می کند و درنظر دارد تا بعد از اتمام قراردادش با این باشگاه آمریکایی در ژوئن سال 2021 بلافاصله وارد دنیای مربیگری شود.

رویای وین رونی بازگشت به منچستریونایتد است و تمایل زیادی دارد تا به جمع کادر فنی شیاطین سرخ و اوله گونار سولشر ملحق شود. در حال حاضر سولشر در کادر فنی یونایتد از برخی از بازیکنان قدیمی شیاطین سرخ از جمله مایکل کریک و نیکی بات بهره می برد و رونی قصد دارد تا بتواند او نیز به این جمع اضافه شود.

رونی در بین سالهای 2004 تا 2017 در منچستریونایتد بازی می کرد و این روزها دوره مربیگری را سپری می کند تا هرچه سریعتر بتواند لیسانس مربیگری اش را دریافت کند و البته با وجودی که گزینه ادامه همکاری با دی سی یوناید برایش فراهم است، اما او تمایل دارد تا به انگلیس بازگردد. چرا که همسر رونی از زندگی در آمریکا راضی نیست و تمایل زیادی دارد تا هرچه سریعتر همراه با همسر و فرزندانش به سرزمین مادری شان، انگلیس بازگردند.

6363