شروع رفاقت گریزمان و سوارز با نوشیدن ماته

شروع رفاقت گریزمان و سوارز با نوشیدن ماته

سایت رسمی فوتبالی- کاروان بارسلونا روز دوشنبه عازم آمریکا شد تا اردوی تابستانی اش را در شهر میامی آغاز کند و دیدارهای دوستانه ای را مقابل ناپولی برگزار نماید.

به گزارش فوتبالی، نکته جالب توجه، غیبت لیونل مسی دراین سفر است که به دلیل مصدومیت در جلسه تمرینی صبح امروز بارسلونا شانس حضور دراین اردوی تابستانی را از دست داد. اما لوئیس سوارز یار غار و رفیق شفیق مسی که دوستی دیرینه ای با این ستاره آرژانتینی دارد دراین سفر تنها نخواهد بود.

دوستی مسی و سوارز آنقدر عمیق است که اعضای خانواده این دو ستاره هم با هم رفت و آمد دارند و در جلسات تمرینی و اردوهای بارسلونا همیشه این دو را در کنار هم می دیدیم و معمولا هم سوارز و مسی همراه با هم چای ماته، که چای مخصوص منطقه آمریکای لاتین است می نوشیدند. اما حالا و در غیاب مسی ، آنتوان گریزمان خرید تابستانی بارسلونا، همراه سوارز برای نوشیدن ماته است. گریزمان که علاقه زیادی به فرهنگ آمریکای لاتین دارد، خودش علاقه زیادی به چای ماته دارد و حالا او و سوارز ویدیویی را در شبکه های اجتماعی منتشر کرده اند که مربوط به حضور آنها در داخل هواپیمایی است که کاروان بارسلونا را به آمریکا می برد. در این ویدیو می بینیم که سوارز و گریزمان با هم چای ماته می نوشند.

6363