گره خوردن سرنوشت کریستین اریکسن به پوگبا

گره خوردن سرنوشت کریستین اریکسن به پوگبا

سایت رسمی فوتبالی- آینده مبهم پل پوگبا در باشگاه منچستریونایتد باعث شده تا برخی دیگر از پرونده های بازار نقل و انتقالات نیز به صورت معلق باقی بمانند. این بدان معناست که آینده ستاره فرانسوی یونایتد بر آینده تعدادی از بازیکنان باشگاه های دیگر نیز تاثیر گذار است.

به گزارش فوتبالی، یکی از این بازیکنان کریستین اریکسن بازیکن 27 ساله تاتنهام است. طبق گزارش منتشره در روزنامه آ.اس مدیران باشگاه رئال مادرید همچنان با مدیربرنامه های اریکسن دانمارکی در تماس هستند و هفته گذشته به او اعلام کردند که همچنان این بازیکن توانا را در لیست خریدشان دارند و ممکن است برای خریدش دست به کار شوند؛ البته در صورتی که در جذب پل پوگبای 26 ساله ناکام بمانند.

خرید پوگبا رویای اصلی زین الدین زیدان سرمربی فرانسوی رئال مادرید است ولی در صورتی که آنها نتوانند پوگبا را جذب کنند، گزینه های دیگری نیز روی میز است.

البته رئال مادرید تنها مشتری اریکسن نیست و به عنوان مثال منچستریونایتد نیز چند ماهی است که برای جذب این بازیکن دانمارکی ابراز تمایل کرده. در ماه مارس در یکی از اولین جلسات مقامات یونایتد برای برنامه ریزی برای فصل آینده، سولشر نام اریکسن را به عنوان یکی از بازیکنان مدنظرش اعلام کرد. این درحالی است که  ایج هارید، مربی نروژی یونایتد ارتباط خوبی هم بااریکسن  و سرمربی او در تیم ملی دانمارک دارد و آنها بارها در مورد آینده اریکسن با هم صحبت کرده اند.

سران باشگاه یونایتد در روزهای اخیر به روند مذاکرات برای جذب اریکسن سرعت بخشیده اند. آنها به اریکسن پیشنهاد قراردادی 5 ساله و دستمزدی برابر با پوگبا را داده اند. اریکسن هم با جدیت تمام در حال بررسی این پیشنهاد است و معتقد است که می تواند در یونایتد موفق باشد. البته رویای بزرگ او پیوستن به رئال مادرید است و مدتی است که با باشگاه مادریدی به توافقات نهایی دست یافته. قرارداد فعلی او با تاتنهام در ژوئن سال 2020 به پایان خواهد رسید و اریکسن قصد تمدید این قرارداد را ندارد و منتظر است تا تکلیفش روشن شود.

اگر تا روزهای پایانی بازار نقل و انتقالات تابستانی در انگلیس، رئالی ها نتوانند پوگبا رابه خدمت بگیرند، انتقال اریکسن به رئال انجام خواهد شد.  سران باشگاه تاتنهام برای فروش اریکسن 60 میلیون پوند طلب کرده اند و در صورتی که او را به تیمی غیرانگلیسی بفروشند، حاضرند تا در ازای دریافت 50 میلیون پوند نیز او را به فروش برسانند. 

 6363