پیغام مسی بعد از مصدومیتش: زود برمی گردم

پیغام مسی بعد از مصدومیتش: زود برمی گردم

سایت رسمی فوتبالی- لیونل مسی ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا به دلیل مصدومیت عضلانی کاروان تیمش در اردوی آمریکا را همراهی نخواهد کرد. انتظار می رود که مسی بین یک تا هفته به دلیل این مصدومیت از میادین ورزشی به دور باشد.

به گزارش فوتبالی، او اندکی بعد از این مصدومیت در شبکه های اجتماعی به پیغامهای محبت آمیز هوادارانش پاسخ داد. مسی با انتشار تصویری از خودش، این پیغام را نوشت:«انگیزه های زیادی داشتم تا کارم را شروع کنم ولی متاسفانه در اولین جلسه تمرینی ای که حضور یافتم دچار مصدومیت شدم که مرا برای زمان کوتاهی از زمین دور نگاه خواهد داشت. از همه پیغامهای شما و ابراز محبت هایتان تشکر می کنم. دوست داشتم درکنار تیم باشم و برای هوادارانی که در آمریکا ما را دنبال می کنند، به میدان بروم. این بار نشد که این اتفاق بیفتد ولی خیلی زود دوباره همدیگر را خواهیم دید. همه را در آغوش می گیرم.»

بدین ترتیب مسی با کاروان بارسلونا عازم تور آمریکا نشد و در بارسلونا تمرینات ویژه ای را دنبال خواهد کرد. برنامه این است که او بتواند به خوبی بازیابی کرده و از بند مصدومیت رها شود و بتواند در هفته اول رقابتهای لالیگا که در روزهای 17 و 18 آگوست آغاز خواهد شد برای تیمش به میدان برود.

6363