رسمی؛ گران‌ترین مدافع تاریخ به منچستریونایتد پیوست

رسمی؛ گران‌ترین مدافع تاریخ به منچستریونایتد پیوست

سایت رسمی فوتبالی - هری مگوایر، مدافع لستر به منچستریونایتد پیوست.

به گزارش فوتبالی، هری مگوایر با مبلغ 87 میلیون یورو از لسترسیتی به منچستریونایتد پیوست تا به گران ترین مدافع تاریخ فوتبال تبدیل شود. این بازیکن قراردادی شش ساله با امکان تمدید برای یک فصل بیشتر را به امضا رساند. ملی پوش 26 ساله انگلیسی در سال 2017 به لسترسیتی ملحق شده بود که در این تیم در 76 بازی پنج گل به ثمر رساند.

هری مگوایر در مورد انتقالش به منچستریونایتد گفت:"خوشحالم که به این باشگاه بزرگ ملحق شدم. از دوران حضورم در لستر بسیار لذت بردم و از همه افراد در این باشگاه و همچنین هواداران به خاطر حمایت بی نظیرشان در دو فصل اخیر تشکر می کنم. اما وقتی منچستریونایتد به سراعت می آید، یک فرصت بی نظیر نصیبت می شود. بر اساس صحبت هایی که با مربی داشتم، در مورد دیدگاه و برنامه هایی که برای تیم در نظر گرفته بسیار هیجان زده هستم. سولشر تیمی را برای بردن جام ها می سازد. حالا برای ملاقات با هم تیمی های جدیدم و شروع فصل هیجان زده هستم."

سولشر سرمربی منچستریونایتد هم در مورد این انتقال صحبت کرد:"هری یکی از بهترین مدافعان میانی حال حاضر فوتبال است و خوشحالم که انتقالش قطعی شد. او بازیخوانی فوق العاده ای دارد و حضورش درون زمین بی نظیر است و می تواند در مقابل فشارها آرامش خود را حفظ کند. او در هر دو جناح حضور بی نظیری دارد. او درون و بیرون زمین به خوبی در تیم خودش را جای خواهد داد. او شخصیت فوق العاده ای دارد و خرید خوبی برای باشگاه است. دوست دارم به هری در مورد انتقالش به منچستریونایتد خوشامد بگویم. به جلو نگاه می کنیم تا در کنار او آماده فصل جدید شویم."