دخسوس: برای هماهنگی نیاز به بازی‌های تدارکاتی داریم

دخسوس: برای هماهنگی نیاز به بازی‌های تدارکاتی داریم

وبسایت رسمی فوتبالی- از نگاه فرناندو دخسوس، دروازه‌بان تیم فوتبال پارس‌ جنوبی در لیگ برتر ایران دروازه‌بان‌های باکیفیتی حضور دارند که هر کدام از آنها دارای شاخصه‌های متفاوتی هستند.

به گزارش فوتبالی، فرناندو دخسوس با اشاره به آخرین وضعیت پارس جنوبی و روند آماده‌سازی این تیم گفت: شرایط تیم ما خوب است. در این مدت تمرینات پرفشاری را پشت سر گذاشتیم و چند بازی دوستانه هم انجام دادیم. تغییراتی که در تیم ما نسبت به سال گذشته ایجاد شده، تقریباً زیاد است به همین دلیل نیاز به انجام بازی تدارکاتی داریم تا بازیکنان بیشتر با یکدیگر هماهنگ شوند.

وی درباره تعویق مسابقات لیگ برتر که با اعتراض بازیکنان و مربیان روبه‌رو شده است، خاطر نشان کرد: تیم‌هایی که زود تمرینات را شروع کردند، شاید شرایط پیچیده‌ای پیدا کنند، ولی بعید می‌دانم شروع لیگ برتر تأخیر زیادی داشته باشد و احتمالاً تا دو هفته دیگر شروع می‌شود. البته بعضی از تیم‌ها هم تمرینات را دیر شروع کردند و این فرصتی است تا آنها روند آماده‌سازی‌شان را به صورت کامل پشت سر بگذارند. این موضوع تأثیر زیادی در تیم ما نگذاشته، هر چند که بازیکنان ما هم منتظر شروع لیگ برتر هستند.

دروازه‌بان تیم فوتبال پارس‌ جنوبی در پاسخ به این پرسش که در فصل گذشته بهترین دروازه‌بان لیگ برتر چه کسی بود، اظهار داشت: نمی‌توانم در این مورد به یک یا دو نام اشاره کنم. در لیگ برتر ایران دروازه‌بان‌های باکیفیتی حضور دارند که هر کدام از آنها شاخصه‌های متفاوتی دارند. اینکه بخواهم یک نفر را انتخاب کنم، بسیار سخت است.

دخسوس در مورد اینکه در فصل جدید کدام تیم قهرمان خواهد شد، خاطرنشان کرد: تیم‌هایی که پارسال مدعی بودند، قطعاً امسال هم شانس قهرمانی دارند. تا یکی دو هفته آخر هیچ چیز را نمی‌توان پیش‌بینی کرد.



9697