پسران مسی، مشوقهای اصلی بارسا در جام خوان گامپر

پسران مسی، مشوقهای اصلی بارسا در جام خوان گامپر

سایت رسمی فوتبالی- لیونل مسی در جریان جام خوان گامپر، هواداران ویژه ای خواهدداشت. سه هوادار کوچکی که حضورشان بیش از هزاران هوادار حاضر در نوکمپ به این ستاره آرژانتینی روحیه می دهند.

به گزارش فوتبالی، تیاگو، متئو و چیرو، سه فرزند لیونل مسی و همسرش آنتونلا روکوزو میهمانان ویژه ورزشگاه نوکمپ در بازی امشب آرسنال- بارسلونا بودند. آنها به همراه مادرشان به ورزشگاه نوکمپ رفتند تا در اولین بازی فصل که لیونل مسی پیراهن بارسلونا را به تن کرده، او را همراهی کنند.

حالا آنتونلا، همسر مسی تصویری از فرزندانش در ورزشگاه نوکمپ را در اینستاگرام منتشر کرده که در این تصویر هر سه پسر مسی پیراهن های جدید بارسا برای فصل 20-2019 را به تن کرده اند.

لیونل مسی روز یکشنبه بعد ازسپری کردن تعطیلات تابستانی به بارسلونا بازگشت و هنوز با شاگردان والورده تمرین نکرده است. او قبل از آغاز بازی بارسلونا مقابل ارسنال در مراسم ویژه ای که در نوکمپ ترتیب داده شده بود شرکت کرد و جملاتی با هواداران حاضر در ورزشگاه صحبت کرد.

فرزندان لیونل مسی امشب درکنار سایر هواداران حاضر در نوکمپ با خریدهای جدید بارسلونا، یعنی گریزمان، دی یونگ، نتو و واگوئه و البته جونیور فیرپو آشنا شدند.

 6363