مصدومیت سانه و به خطر افتادن احتمال انتقالش به بایرن

مصدومیت سانه و به خطر افتادن احتمال انتقالش به بایرن

سایت رسمی فوتبالی- لئوری سانه یکی از چهره های جذاب بازار نقل و انتقالات تابستانی است و بایرن مونیخ به شدت برای مال خود کردن این بازیکن جوان می کوشد. اما سانه در جریان دیدار سوپرکاپ انگلیس که با مصاف لیورپول و منچسترسیتی در حال برگزاری است، مصدوم شد. 

به گزارش فوتبالی، در دقیقه ده این بازی بود که سانه مصدوم شد و این مصدومیت ممکن است احتمال انتقال او به باشگاه باواریایی را تحت تاثیر قرار دهد. این درحالی است که در روزهای اخیر شنیده می شد که روند انتقال او به بایرن مونیخ فاز پایانی اش را پشت سرمی گذارد و به زودی باید منتظر اعلام رسمی این خبر باشیم. اما حالا ممکن است این مصدومیت، انتقال او به بایرن را منتفی کند.

مصدومیت سانه در شرایطی رخ داد که او تنها بود و سعی داشت تا در سمت چپ زمین از سد الکساندر آرنولد عبور کند. اما او به دلیل مصدومیت روی زمین چمن افتاد و زانویش به شدت درد گرفت. اعضای کادر پزشکی سیتی وارد زمین شدند و سعی کردند تا به او کمک کنند. اما در نهایت به اعضای کادر فنی سیتی خبر دادند که سانه باید تعویض شود.در همان زمان که گواردیولا قصد داشت تا گابریل ژسوس را برای ورود به زمین (به جای سانه) آماده کند، رحیم استرلینگ گل اول بازی را برای سیتی به ثمر رساند.

در ساعات آینده، تستهای پزشکی بیشتری برروی زانوی سانه انجام خواهد شد و شدت مصدومیت او اعلام خواهد شد.

6363