مارادونا: از عملکرد مسی در کوپا آمه ریکا خوشم آمد، چون مسی-مارادونا بود

مارادونا: از عملکرد مسی در کوپا آمه ریکا خوشم آمد، چون مسی-مارادونا بود

سایت رسمی فوتبالی- دیگو آرماندو مارادونا اسطوره فوتبال آرژانتین در بیمارستان،  گفتگویی با TyC Sport آرژانتین انجام داده است.

به گزارش فوتبالی، او بعد از جراحی موفقیت آمیز برروی زانوی راستش همچنان در بیمارستان بستری است و حالا در صحبتهایی به تمجید از عملکرد لیونل مسی در رقابتهای کوپا آمه ریکا پرداخته است . گویا مارادونا از عملکرد مسی در این رقابتها رضایت داشته و براین باور است که مسی در جام ملتها مثل او بازی کرده است.

مارادونا دراین باره گفت:« درکوپا آمه ریکای این دوره، مسی به نظرم مسی مارادونا بود. او یاغی تر کار کرد و احساساتش را برزبان آورد و در زمین بدون آنکه کسی برایش بازی ای را در بیاورد، توانست به موفقیت و برد برسد. من از این مسی بیشتر خوشم می آید که در کنار خانواده اش است و با سگش بازی می کند و عکس می گیرد و در مواجهه با انتقادات از اینکه چرا سرود ملی آرژانتین را نمی خواند، وقتش را به شادی و تفریح می گذراند. »

لازم به ذکر است که در جریان رقابتهای کوپا آمه ریکا، مسی سرود ملی کشورش را با عشق و هیجان سرمی داد. او در بازی آرژانتین مقابل شیلی با گری مدل درگیر شد و از زمین مسابقه اخراج شد و این اخراج در شرایطی اتفاق افتاد که به گفته کارشناسان او در درگیری با مدل مقصر نبود و بازیکن شیلی او را تحریک کرده بود.»

مارادونا در بخش پایانی صحبتهایش گفت:« تمام آنچه مسی انجام می دهد، به منزله برگ برنده ای برای آرژانتین است.»

6363