چهار بازیکن در لیست فروش بارسلونا

چهار بازیکن در لیست فروش بارسلونا

سایت رسمی فوتبالی - در حال حاضر بارسلونا و بازیکنان این تیم هیچ پیام رسمی در مورد جدا شدن خود منتشر نکرده اند اما در حال حاضر به نظر می رسد که چهار بازیکن به صورت خاص شانس جدایی دارند و اگر پیشنهاد خوبی برایشان برسد، نیوکمپ را ترک می کنند.

به گزارش فوتبالی، اومتیتی، راکیتیچ، ویدال و رافینیا چهار بازیکن بارسلونا هستند که در حال بررسی پیشنهادهایشان هستند. البته دمبله و کوتینیو دو بازیکنی هستند که در صورت خرید نیمار و تامین هزینه مالی شانس خرید خواهند داشت. راکیتیچ بازیکن مهمی در تیم ارنستو والورده است و این مربی علاقه خاصی به او دارد اما با این وجود شانس جدا شدنش وجود دارد و اگر پیشنهاد خوبی برسد مدیران بارسا آن را بررسی خواهند کرد. بارسا می داند که میتواند از فروش این بازیکن درامد خوبی کسب کند به خصوص که سن ایوان بالا رفته و بعید است که کاتالان ها بتوانن در سالهای آینده درآمد خوبی از او داشته باشند.

گزینه دیگر اومتیتی است. مدافع فرانسوی فصلی مملو از مصدومیت ها را داشته و حالا باید برای حضور در ترکیب با لنگله رقابت کند. مدافع فرانسوی از پی اس جی و یونایتد پیشنهاد دارد و اگر مبلغ پیشنهادها خوب باشد، احتمال جدایی وی وجود دارد. گزینه سوم آرتورو ویدال است.  بازیکن شیلیایی دوست ندارد یک فصل دیگر را به عنوان بازیکن نیمکت نشین داشته باشد و حضور دی یونگ عرصه را برای او تنگ کرده است.

نفر چهارم رافینیا، ملی پوش برزیلی است که در دو فصل اخیر مصدومیت هایی داشته است. این بازیکن در پیش فصل خوش درخشیده و والورده رویش حساب می کند اما احتمال جدا شدنش کم نیست.