رجب‌زاده:‌ کار ذوب آهن مقابل الاتحاد فوق العاده سخت است/ با غیرت کمبودها جبران می شود

رجب‌زاده:‌ کار ذوب آهن مقابل الاتحاد فوق العاده سخت است/ با غیرت کمبودها جبران می شود

وب سایت رسمی فوتبالی- کاپیتان اسبق تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: تیم‌های ایرانی در آسیا با فاکتورهای جنگندگی و غیرت برخی از کمبودها را جبران می‌کنند.

به گزارش فوتبالی، به نقل از فارس، مهدی رجب زاده در مورد دیدار روز دوشنبه ذوب‌آهن ایران با الاتحاد عربستان اظهار داشت: در مرحله حذفی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا بسیار سخت می‌شود زیرا تیم‌های خوب صعود می‌کنند و شاهد بازی‌های با کیفیتی بالاتر از مرحله گروهی هستیم. بازی با تیم‌های عربستانی هم همیشه حساسیت‌های زیادی دارد. امیدوارم ذوب‌آهن بتواند در مجموع دو بازی مقابل الاتحاد عربستان خوب نتیجه بگیرد و بتواند صعود کند.

وی افزود: البته ذوب‌آهن در ابتدای فصل چند بازیکن اثرگذار خود مثل رشید مظاهری و سیدمحمدرضا حسینی را از دست داد هرچند سه بازیکن سرباز و خوب خود را دوباره به خدمت گرفته است. احسان پهلوان، دانیال اسماعیلی‌فر و مهدی مهدی پور بازیکنان تأثیرگذاری هستند. هرچند به دلیل مشکلات آموزشی در خدمت سربازی زمان زیادی با تیم تمرین نکرده‌‌اند.

رجب‌زاده با اشاره به کم توجهی رسانه‌ها و مسئولان ذوب‌آهن گفت:‌ یکی دیگر از مشکلات ذوب‌آهن این است که از نظر رسانه‌ای و همچنین مسئولان کمتر مورد توجه قرار گرفته است و در حقش ظلم شده و باید بیش از اینها از ذوب‌آهن حمایت می‌شد ما فقط در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان آسیا یک نماینده بیشتر نداریم که عملکرد و نتایج ذوب‌آهن در تعداد سهمیه‌های ایران در آسیا هم می‌تواند اثرگذار باشد. امیدوارم ذوب آهن در این مرحله آبروداری کند.

کاپیتان اسبق تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان با اشاره به قدرت تیم الاتحاد عربستان گفت:‌ الاتحاد از جمله تیم‌های خوب عربستان است که شاهزاده‌های سعودی آن را حمایت می‌کنند و بازیکنان خوبی هم دارند. تیم‌های ایرانی در آسیا با فاکتورهای جنگندگی و غیرت برخی از کمبودها را جبران می‌کنند و امیدوارم در این مسابقه هم همین اتفاق هم بیافتد و ذوب‌آهن باعث سرافرازی فوتبال‌مان شود.

وی در مورد پیش‌بنیی‌اش با الاتحاد گفت:‌فوتبال هیچ موقع قابل پیش‌بینی نیست در لیگ قهرمانان آسیا هم از فاکتور میزبانی برخوردار نیستیم و مقابل تیم‌های عربستان از امتیاز میزبانی هم محروم می‌شویم. ذوب‌آهن پتانسیل و لیاقت صعود به مرحله بعدی را دارد هرچند بازی فوق‌العاده سختی با الاتحاد خواهد داشت.

کاپیتان اسبق تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در مورد جدایی‌اش از کادر فنی این تیم گفت: من دیگر در ذوب‌آهن نیستم و مربیگری‌ام را در فوتبال با تیم دیگری شروع می‌کنم.

7413