صنیعی‌فر: نساجی در اختیار ماست اما شاید به دیگری واگذار کنیم

صنیعی‌فر: نساجی در اختیار ماست اما شاید به دیگری واگذار کنیم

وب سایت رسمی فوتبالی- مالک باشگاه نساجی می‌گوید توافق‌نامه‌ بین او و متقاضی خرید باشگاه به علت اینکه طرف مقابل به تعهداتش عمل نکرده، فسخ شده است.

به گزارش فوتبالی، فرهاد صنیعی‌فر، مالک باشگاه نساجی در خصوص وضعیت مالکیت این باشگاه اظهار کرد: باشگاه الان در اختیار من و آقای حدادیان است. قرار بود باشگاه را واگذار کنیم اما متاسفانه آقایان نتوانستند به تعهداتشان عمل کنند. مجبور شدیم فعلا باشگاه را برگردانیم. تا مشخص شدن شرایط جدید فعلا من و آقای حدادیان هستیم و باشگاه را با قدرت اداره می‌کنیم. برنامه‌ریزی کرده‌ایم در این هفته بازیکنان را برای ثبت قراردادشان به هیات فوتبال ببریم. تیم در حال تمرین کردن است و ما هم طبق روال جلو می‌رویم.

او درباره توافق‌نامه‌ای که بین او و محمد اژدری، متقاضی خرید باشگاه نوشته شد هم بیان کرد: چون چکشان پاس نشده، کلا منتفی است. توافق‌نامه بر این اساس بود که اگر هر چکی در هر مرحله‌ای پاس نشود، قرارداد ما فسخ می‌شود. از لحاظ قانونی هیچ مشکلی نداریم. ما به آن‌ها فرجه دادیم. مسئولان استانداری و اداره کل ورزش و جوانان هم به این قضیه وارد شدند و باز هم به آن‌ها زمان دادیم اما متاسفانه در زمانی هم که آقایان به آنها فرصت دادند باز هم نتوانستند به تعهداتشان عمل کنند. در نتیجه این قضیه کلا منتفی است و قرارداد برمی‌گردد.

صنیعی‌فر در مورد اینکه ورزشگاه شهید وطنی بالاخره قرار است در اختیار باشگاه نساجی قرار بگیرد یا خیر، توضیح داد: ورزشگاه شهید وطنی در حال آماده‌سازی است. تیم باید آن‌جا تمرین کند، در نتیجه باشگاه نیاز به سخت‌افزار دارد. این سخت‌افزارها باید تعیین و تامین شود تا ما بتوانیم تیم را به قائمشهر ببریم تا مقابل مردم بازی کند و با مردم عجین شود تا آنها از تیم لذت ببرند.

او ادامه داد: درباره واگذاری ورزشگاه به باشگاه هنوز هیچ کاری انجام نشده است.

مالک باشگاه نساجی در خصوص اینکه آیا ممکن است باشگاه را بار دیگر به فرد یا نهاد جدیدی واگذار کند هم گفت: اگر کسی بیاید که شرایط خوبی داشته باشد و شرایط ما، استان و اداره ورزش و جوانان استان را مهیا کند قطعا این کار را می‌کنیم. در این شرایط کار کردن یک ذره برای ما سخت است.

7655