ویلیان صاحب جدید شماره هازارد

ویلیان صاحب جدید شماره هازارد

سایت رسمی فوتبالی - ویلیان در فصل 20 - 2019 شماره 10 چلسی را بر تن خواهد که پیش از این بر تن ادن هازارد بود و ماه گذشته به رئال مادرید پیوست. 

به گزارش فوتبالی، وینگر برزیلی پس از پیوستن به آبی پوشان در سال 2013 شماره 22 را بر تن داشت اما حالا اعلام شده که پراهن شماره 10 که در 5 سال گذشته در اختیار ستاره بلژیکی سابق این تیم بود به ویلیان رسیده است. در همین حال شماره ای که این بازیکن پیش از این در چلسی بر تن می کرد حالا به ستاره جدید آبی پوشان، کریستین پولیسیک، رسیده که تابستان امسال از بورسیا دورتموند به این تیم پیوست. تامی آبراهام 21 ساله نیز که پس از حضور قرضی در استون ویلا به استمفوردبریج بازگشته، شماره 9 چلسی را در فصل آینده رقابت های لیگ برتر بر تن خواهد داشت. میسون مونت نیز که فصل گذشته عملکرد خوبی در دربی کانتی و تحت هدایت فرانک لمپارد داشت، امسال نیز به همکاری با این مربی این بار در چلسی ادامه خواهد داد. این بازیکن 20 ساله شماره 19 را انتخاب کرده است. میکی باتشوایی، تیمو باکایوکو و کندی کیپ نیز همان شماره های قبلی خود - 21، 14 و 16 - را که پیش از انتقال قرضی در اختیار داشتند، پس گرفتند. 

باشگاه چلسی همچنین اعلام کرده پیراهن های فصل جدید با شماره های قدیمی را که در فروشگاه های خود به فروش رسانده، به صورت رایگان با پیراهن های با شماره جدید تعویض خواهد کرد. همچنین هوادارانی که از سایر فروشگاه این پیراهن ها را خریداری کرده باشند، تخفیف 50 درصدی خواهند گرفت. اولین بازی این تیم یکشنبه هفته آینده در اولدترافورد و برابر منچستریونایتد خواهد بود.

1070