خط میانی دست نیافتنی اروپا؛ کاسمیرو، کروس و مودریچ

خط میانی دست نیافتنی اروپا؛ کاسمیرو، کروس و مودریچ

سایت رسمی فوتبالی - لوکا مودریچ، تونی کروس و کاسمیرو در سال های اخیر جز بهترین بازیکنان خط میانی در بین تمام تیم های اروپایی بودند و به نظر می رسد که امسال نیز این ترکیب حفظ خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید در تلاش است که ناکامی سال گذشته خود را پس از کسب سه قهرمانی متوالی در لیگ قهرمانان جبران کند اما علیرغم خرید 5 بازیکن ارزشمند، ظاهرا این تنها ادن هازارد است که به سرعت به حضور در تیم جدید خود واکنش مثبت نشان داده است. زیدان از اولین دقایق حضور خود روی نیمکت رئال مادرید پس از جدایی رافائل بنیتز موفق شد قدرت خود را به نمایش بگذارد. وقتی مربی فرانسوی هدایت رئال مادرید را بر عهده گرفت، خط میانی این تیم شامل تونی کروس، لوکا مودریچ و ایسکو بودند. این اتفاق در رقابت های پیش فصل امسال نیز رخ داد اما او خیلی زود متوجه شد که کاسمیرو بازیکنی است که شرایط را به خوبی کنترل خواهد کرد. این خط هافبک متشکل از بازیکنان برزیلی، کروات و آلمانی انتخاب بی چون و چرای زیدان است مگر این که پل پوگبا به ترکیب رئال مادرید اضافه شود. در این صورت شرایط باید مورد بررسی قرار بگیرد و باز هم به احتمال زیاد کاسمیرو پشت یک مثلث دیگر قرار خواهد گرفت. 

چنین تداوم حضوری در ترکیب یک تیم تراز اول در اروپا بسیار کم نظیر است چرا که بسیاری از تیم های برتر دنیا در سال های اخیر تفاوت های بسیاری را در موتورهای حرکتی خود در خط هافبک تجربه کرده اند. بارسلونا ژاوی هرناندز و آندرس اینیستا را از دست داد. اتلتیکو مادرید نیز با گابی فرناندز و تیاگو مندس خداحافظی کرد. اما جدای از خط میانی زیدان بازیکنان دست نیافتنی دیگری نیز مانند دنی کارواخال، سرجیو راموس، رافائل واران و مارسلو در خط دفاع و همچنین کریم بنزما در خط حمله خود دارد. 

1070