دروازه‌بان منچسترسیتی برای قربانیان آتش‌سوزی چهار خانه خرید

دروازه‌بان منچسترسیتی برای قربانیان آتش‌سوزی چهار خانه خرید

سایت رسمی فوتبالی – در فوریه 2017 درست چند هفته بعد از این که شیلی قربانی آتش سوزی بی سابقه ای شد و هزاران خانواده، خانه هایشان را از دست دادند، کلودیو براوو دروازه بان منچسترسیتی تصمیم گرفت که به برخی از حادثه دیدگان در منطقه لوس آروموس در سانتا اولگا کمک کند.

به گزارش فوتبالی، در آن زمان براوو از مسئولان به خاطر مشکلاتی که در راه کمک رسانی ایجاد کرده اند، انتقاد کرد و نوشت:"می خواهیم به افرادی که همه چیزشان را از دست دادند، سرپناه بدهیم. متاسفانه شهرداری و مسئولان شهری مانع از کمک رسانی ما به افراد نیازمند می شوند."

حالا دو سال بعد از این تراژدی، دروازه بان منچسترسیتی توانست به هدفش برسد و به چهار خانواده خانه جدید اهدا کرد تا بتوانند زندگی جدیدشان را از نو بسازند. این اقدام ارزشمند با واکنش مثبت رسانه های شیلی همراه شد. شبکه  "لاکوارتا"  با برخی از مالکان این خانه های جدید صحبت کرده است.

میگل، پدربزرگ یک کودک 9 ساله است که تعریف می کند:"وقتی آتش سوزی شد، با نوه ام صحبت کردند و او گفت که دوست دارد پیراهن کلودیو براوو را داشته باشد. بعد از آن کلودیو با ما تماس گرفت و گفت که حاضر است پیراهنش و یک خانه را کادو بدهد. حس می کردم شکست خورده ام. تصور می کنم دیگر نمی توانم خانه داشته باشم. اما ناگهان از آسمان برای ما کمک رسید."

کلودیو براوو به قولش عمل کرد و سخاوت خود را در مورد این خانواده و سه خانواده دیگر معنا کرد.