فن ده بیک می‌آید، خامس می‌رود

فن ده بیک می‌آید، خامس می‌رود

سایت رسمی فوتبالی - رئال مادرید در آستانه جذب دانی فن ده بیک، هافبک تیم آژاکس، است و احتمالا این انتقال باعث جدایی خامس رودریگز از تیم اسپانیایی خواهد شد. 

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید پیشنهادی 55 میلیون یورویی برای جذب هافبک 22 ساله هلندی به آژاکس ارائه کرده اما گفته می شود که این باشگاه خواهان دریافت 60 میلیون یورو برای فروش فن ده بیک است. این بازیکن از فصل گذشته تحت نظر مسئولان رئال بوده و آنها در نهایت تصمیم گرفتند که در همین پنجره نقل و انتقالاتی برای جذب این بازیکن اقدام کنند. پل پوگبا نیز یکی دیگر از هافبک هایی است که این باشگاه از مدتها قبل او را تحت نظر داشته اما به نظر می رسد که جذب این هافبک فرانسوی کار بسیار دشواری باشد چرا که منچستریونایتد تا به حال حاضر به مذاکره درباره او نشده و پنجره نقل و انتقالاتی فوتبال انگلیس نیز پنج شنبه این هفته بسته خواهد شد. فن ده بیک گزینه بسیار مناسبتری برای رئال مادرید است و آنها باور دارند که او می تواند شرایط را برای این تیم بهتر کند. بازیکن تیم ملی هلند نیز علاقه رئال به جذب خود را تایید کرده است.

حضور این بازکین در سانتیاگو برنابئو به این معناست که خامس رودریگز باید بار دیگر از این تیم جدا شود. رئال مادرید در نظر دارد که با فروش بازیکنان شرایط مالی مناسب برای جذب نیروی تازه را فراهم کند چرا که پیش از این نیز بازیکنانی چون ادن هازارد، لوکا یوویچ، ادر میلیتائو، فرلاند مندی و رودریگو را به خدمت گرفته است. گرت بیل نیز یکی دیگر از گزینه های اصلی فروش بازیکن در این تابستان است اما باشگاه هنوز پیشنهاد خوبی برای او دریافت نکرده است. بدین ترتیب احتمال جدایی خامس بیش از پیش خواهد شد. اتلتیکو مادرید اصلی ترین مشتری اوست که خواهان جذب کامل این بازیکن است. از سوی دیگر ناپولی نیز مدتهاست علاقه خود را اعلام کرده اما پیشنهادی که ارائه داده، جذب قرضی خامس است. رئال مادرید قصد دارد بیش از 42 میلیون یورو با فروش این بازیکن به دست آورد و این احتمال انتقال خامس به اتلتیکو را بیشتر از انتقال قرضی به ناپولی خواهد کرد.

1070