ریبری و مهاجرت از بوندس لیگا به خاورمیانه

ریبری و مهاجرت از بوندس لیگا به خاورمیانه

سایت رسمی فوتبالی- اینطور به نظر می رسد که تکلیف آینده فرانک ریبری در آینده ای نزدیک رقم خواهد خورد. ستاره فرانسوی باشگاه بایرن مونیخ بعد از سالها حضور در این تیم و کسب موفقیتهای متعدد با پیراهن باواریایی ها، تصمیم گرفت تا در پایان فصل گذشته این تیم را ترک کند. در طول این مدت گمانه زنی های متعددی در مورد آینده او مطرح شد و حتی شنیده می شد که او ممکن است به اینتراخت فرانکفورت منتقل شود.

به گزارش فوتبالی، این اتفاق رخ نداد و حالا شنیده می شود که ریبری در آستانه انتقال به فوتبال منطقه خاورمیانه قرار دارد تا سالهای پایانی فوتبالی اش را دراین منطقه پشت سربگذارد. طبق گزارش منتشره در روزنامه بیلد، ریبری به زودی با یک تیم عربستانی یا قطری قرارداد خواهد بست و در روزهای آتی مقصد او مشخص خواهد شد. گویا تمام توافقات بر سر انجام این انتقال صورت گرفته و فقط امضای قرارداد و اعلام رسمی این خبر باقی مانده وحتی ریبری تستهای پزشکی اش را نیز در روزهای اخیر در شهر مونیخ پشت سرگذاشته است.

ریبری در طول دوران حضورش در بایرن مونیخ 425 بازی با پیراهن این تیم برگزار کرد و 9 قهرمانی در بوندس لیگا در طول 12 سال کسب کرد و در کنار آرین روبن یکی از زوج های حمله خطرناک تاریخ باواریایی ها را تشکیل داد. آرین روبن هم چند هفته پیش اعلام کرد که با ترک رختکن بایرن مونیخ، با دنیای فوتبال خداحافظی خواهد کرد تا بدین  ترتیب بایرن بیش از پیش به مشکل برخورد. این روزها باواریایی ها بی صبرانه در انتظار توافق برای خرید لئوری سانه ، بازیکن منچسترسیتی هستند و هنوز نتوانسته اند او را به صورت رسمی به خدمت بگیرند. 

6363