آخرین وضعیت آماده سازی ورزشگاه فولادشهر و نقش جهان از زبان دبیر هیات فوتبال اصفهان

آخرین وضعیت آماده سازی ورزشگاه فولادشهر و نقش جهان از زبان دبیر هیات فوتبال اصفهان

وب سایت رسمی فوتبالی- دادخواه دبیر هیات فوتبال استان اصفهان، در گفت و گو با چیا فوادی، سردبیر سایت فوتبالی، در برنامه وقت اضافه رادیو ایران، آخرین وضعیت ورزشگاه های فولادشهر و نقش جهان را تشریح کرد.

به گزارش فوتبالی، دادخواه در ابتدای سخنانش گفت: در ارتباط با ورزشگاه فولاد شهر اصفهان، طبق 4 موردی که سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال، برای الزامات پیش از برگزاری لیگ مطرح کردند، دوربین های داخل ورزشگاه از قبل دوربین گذاری شده بود و این ورزشگاه 16 دوربین دارد. نیاز هست که این دوربین‌ها به روزرسانی شوند و باید پیمان کارشان تعیین شود. انشالله همین چندروزه کار خودش را شروع خواهد کرد. دبرای گیت ها چند پیمان کار ورزشگاه را بازدید کردند و باید با باشگاه به توافق برسند. شماره گذاری صندلی‌ها هم قبلا انجام شده و باتوجه به تغییر شماره‌گذاری ها نیاز به اصلاح دارند. نرده‌کشی و جدا کردن قسمت‌های مختلف ورزشگاه ها طبق بازدید نمایندگان سازمان لیگ و فدراسیون در حال پیگیری است.

در ورزشگاه نقش جهان، قرارداد بلیت فروشی الکترونیکی و گیت ها بسته شده است. فیبر نوری گیت‌ها هم کشیده شده و اتاق سرور در حال تکمیل است. بلیت فروشی الکترونیکی هم تمام مراحلش انجام شده است و ما و پیمان کار باید رایزنی کنیم تا به سازمان ثبت احوال وصل شویم. گیت‌ها هم دو سه مدل بوده که به باشگاه ارائه شده و برای انتخاب طرح آن در حال رایزنی با سازمان لیگ هستند تا انتخاب کنند. دوربین‌های ورزشگاه نقش‌جهان هم، در داخل استادیوم برای نیمه نهایی جام حذفی تمام دوربین ها وصل شده اند و در جام حذفی هم استفاده شد. فقط بیرون ورزشگاه مانده است که در حال آماده شدن است. 

وی در ارتباط با تاریخ اتمام آماده سازی ورزشگاه ها افزود: ورزشگاه نقش جهان، شاید ایده آلش در اسرع وقت انجام نشود اما حداقل ها ظرف 2-3 هفته آینده تا یک ماه آینده برطرف خواهد شد و ورزشگاه فولادشهر شاید از این زمان هم عقب تر باشد. هر دو باشگاه عزمشان را جزم کردند تا حداقل‌ها را برای طرح فدراسیون فوتبال فراهم کنند تا فوتبال خوبی را در کشورمان داشته باشیم. تا این لحظه هم چیزی به من ابلاغ نکرده اند. اما فکر می کنم فردا قرعه کشی لیگ انجام شود. 

7413