کاوانی: نیمار هنوز حرفهای زیادی برای گفتن در پی.اس.جی دارد

کاوانی: نیمار هنوز حرفهای زیادی برای گفتن در پی.اس.جی دارد

سایت رسمی فوتبالی- با وجودی که نیمار و کاوانی دوستانی صمیمی برای یکدیگر در رختکن پاری سن ژرمن نیستند، اما حالا ادینسون کاوانی ستاره اروگوئه ای باشگاه پاریسی ابراز امیدواری کرده که نیمار در این تیم بماند.

به گزارش فوتبالی، کاوانی براین باور است که نیمار بعد از پشت سرگذاشتن تابستانی پر حرف و حدیث می تواند به عنوان یک انسان رشد و پیشرفت زیادی داشته باشد و معتقد است که او هنوز حرفهای زیادی برای گفتن در تیم پاریسی دارد.

این درحالی است که این روزها گمانه زنی های زیادی در مورد احتمال جدایی نیمار از پی.اس.جی به گوش می رسد و صحبت ها درمورد احتمال بازگشت او به بارسلونا داغ است.

کاوانی حالا در گفتگو با روزنامه لوپاریزین گفته:« امیدوارم که تمام اتفاقاتی که برای نیمار رخ داده، برای او تجربه شود تا بتواند به عنوان یک انسان رشد و پیشرفت کند. به نظرم او هنوز می تواند کارهای زیادی برای پی.اس.جی انجام دهد و حرفهای زیادی برای گفتن در این تیم تا آخرین روزی که بازیکن تیم ماست، دارد.  نیمار همچنین حرفهای زیادی برای گفتن دردنیای فوتبال دارد.»

کاوانی در ادامه صحبتهایش گفت:« بازی درکنار بازیکنان بزرگی مثل نیمار و امباپه واقعا لذت بخش است. الان زمان آن است که ارتباط بهتری با هم برقرار کنیم تا بتوانیم تیم بهتری را شکل بدهیم. جو خوب همکاری، فداکاری و حرفه ای گری خیلی به کمک تیم خواهد آمد.»

البته ارتباط کاوانی و نیمار در رختکن تیم پاریسی در سالهای اخیر چندان دلنشین نبود و در اوایل فصل 18-2017 این دو بازیکن برسر زدن یک ضربه پنالتی در بازی با لیون، با هم درگیر شدند. اما حالا کاوانی امیدوار است که نیمار در تیمش بماند و با اشاره به اختلافاتش با نیمار در رختکن تیم گفت:« حرفهای زیادی درمورد ما گفته می شود. این درست است که در ماه های ابتدایی حضور او در تیم با هم به اختلافاتی برخوردیم ولی با هم دیدار کردیم و با حرف زدن، مشکلات را حل کردیم. بعد از آن در شبکه های اجتماعی و رسانه ها حرفهای زیادی زده شد و حسابی اغراق شد. خیلی از صحبتهایی که گفته می شد، صحت نداشتند.»

6363