رسمی/ انتقال واگوئه به تیم اصلی بارسلونا

رسمی/ انتقال واگوئه به تیم اصلی بارسلونا

سایت رسمی فوتبالی- ارنستو والورده سرمربی باتجربه بارسلونا با انتقال موسی واگوئه از تیم پایه ای بارسلونا به تیم اصلی موافقت کرده است.

به گزارش فوتبالی، بدین ترتیب این مدافع جوان فصل آینده در تیم اصلی بارسا خواهد بود. باشگاه کاتالان عصر روز جمعه اعلام کرد که این بازیکن ملی پوش سنگالی فصل آینده در تیم اصلی بارسا خواهد بود و پیراهن شماره 16 را به تن خواهد کرد. این خبر خیلی خوبی برای آکادمی فوتبال بارسلوناست؛ چرا که بعد از انتقال کارلس آلنیا از تیم پایه ای به تیم اصلی ، دیگر شاهد انتقال بازیکنی از لاماسیا به جمع شاگردان والورده نبودیم.

انتقال واگوئه به تیم اصلی بارسا در شرایطی صورت گرفت که والورده تصمیم دارد تا سرخی روبرتو را یک خط جلوتر و در خط میانی به خدمت بگیرد و بدین ترتیب در خط دفاعی تیم به یک مهره توانا نیاز بود. بدین ترتیب دراین پست از نلسون سمدو به عنوان بازیکن اصلی استفاده خواهد شد و واگوئه یار ذخیره او خواهد بود.

عملکرد خوب واگوئه در فصل گذشته و نمایش قابل قبول او درترکیب تیم ملی کشورش ( که همراه با تیم ملی سنگال تا فینال جام ملتهای آفریقا پیش رفت) باعث شد تا والورده برای انتقال او به تیم اصلی بارسا متقاعد شود.

بدین ترتیب حالا والورده 22 بازیکن در رختکن تیمش دارد وانتظار می رود که بارسایی ها علاوه بر مالکوم که به زنیت فروخته شد، یکی دو بازیکن دیگر را نیز تا پایان بازار تابستانی به فروش برسانند.

6363