توافق نهایی رئال مادرید با فن ده بیک: همه منتظر اوکی آژاکس

توافق نهایی رئال مادرید با فن ده بیک: همه منتظر اوکی آژاکس

سایت رسمی فوتبالی- روزنامه مارکا چاپ اسپانیا در گزارشی به این نکته اشاره کرده که سران باشگاه رئال مادرید با دانی فن ده بیک ستاره جوان باشگاه آژاکس آمستردام به توافقات نهایی دست یافته اند تا این بازیکن توانا فصل بعد با پیراهن رئال مادرید به میدان برود.

به گزارش فوتبالی، باشگاه مادریدی از چند ماه پیش عملکرد این بازیکن هلندی را زیر ذره بین داشتند و حالا تصمیم گرفتند تا رسما برای جذبش دست به کار شوند و گویا تمام مذاکرات میان این بازیکن هلندی و سران باشگاه رئال مادرید صورت گرفته تا این بازیکن توانا به زودی به تیم مادریدی منتقل شود.

حالا و در فاز نهایی، سران باشگاه رئال مادرید باید با مدیران آژاکس وارد مذاکره شوند. خرید فن ده بیک احتمالا بین 60 تا 70 میلیون یورو برای مادریدی ها هزینه دربرخواهد داشت و این درحالی است که آژاکسی ها که تمایل زیادی برای فروش او ندارند، می دانند که این بازیکن جوان تصمیمش را برای ترک هلند گرفته و به زودی او را نیز مانند دی یونگ و دلیخت از دست خواهند داد.

البته با وجود خرید فن ده بیک، رئالی ها از تلاش برای خرید پل پوگبا دست نخواهند کشید و با تمام توان برای جذب این بازیکن فرانسوی کوشش خواهند کرد. چرا که او بازیکن مورد علاقه و گزینه اول زیدان برای رختکن تیمش است و درصورتی که رئالی ها بتوانند هردوی این بازیکنان را به رختکن تیمشان ببرند، ممکن است دست به فروش تعدادی از مهره های تیم که تا پیش از این غیرقابل فروش عنوان شده بودند، بزنند.

6363