تائید فن ده بیک: رئال ابراز تمایل کرده؛ ولی مردم خیلی تند می روند

تائید فن ده بیک: رئال ابراز تمایل کرده؛ ولی مردم خیلی تند می روند

سایت رسمی فوتبالی- دانی فن ده بیک ستاره هلندی باشگاه آژاکس آمستردام درمورد ابراز تمایل باشگاه رئال مادرید مبنی بر به خدمت گرفتن او صحبت کرده است.

به گزارش فوتبالی، این ستاره هلندی در آستانه اولین بازی تیمش در لیگ اردیویسیه هلند که روز شنبه و با مصاف آژاکس آمستردام مقابل ویتسه برگزار خواهد شد، درگفتگو با فاکس اسپورتس دراین رابطه اظهار نظر کرده است.

فن ده بیک در واکنش به ابراز تمایل رئال مادرید برای به خدمت گرفتنش گفته:« بله. رئال به جذب من ابراز تمایل کرده ولی مردم خیلی تند می روند. » روزنامه مارکا در گزارشی به این نکته اشاره کرده که سران باشگاه مادریدی با این ستاره هلندی به توافقات نهایی دست یافته اند تا او فصل آینده پیراهن رئال را به تن کند و فقط توافق میان دو باشگاه باقی مانده تا خبر رسمی این انتقال منتشر گردد.

فن ده بیک دراین باره گفته:« لزومی نیست که هرآنچه که نوشته می شود را باور کنید. همیشه صحبتهای زیادی مطرح می شود و من نباید تعریف کنم که کدام حرفها صحیح است و کدامها نه. من تمرکزم را روی بازی تیمم در روز شنبه قرار داده ام. هرچند که ابراز تمایل باشگاه مادریدی به جذب من واقعا لذت بخش است.»

فن ده بیک یکی از گزینه های مدنظر رئالی ها در بازار تابستانی است تا درصورتی که آنها نتوانستند پل پوگبا را به خدمت بگیرند، برای خرید او دست به کار شوند. رئالی ها تا روز 8 آگوست فرصت دارند تا انتقال پوگبا به تیمشان را نهایی کنند. چرا که در روز هشتم آگوست بازار نقل و انتقالات در فوتبال انگلیس به پایان خواهد رسید.

از سوی دیگر تن هاگ سرمربی آژاکس هم با اشاره به احتمال جدایی فن ده بیک از تیمش گفته:« ما نمی خواهیم او را از دست بدهیم ولی اگر تیم قدرتمندی مثل رئال به دنبالش باشد، کار زیادی هم نمی توانیم انجام بدهیم.»

6363