روستایی: بزرگترها می‌گویند حاشیه ممنوع

روستایی: بزرگترها می‌گویند حاشیه ممنوع

وب سایت رسمی فوتبالی- مهاجم پرسپولیس امیدوار است با دوری از حواشی و عملکرد خوب در تمرینات به ترکیب این تیم برسد و نظر کالدرون را جلب کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، امیر روستایی بعد از پیوستن به پرسپولیس عملکرد فراتر از انتظاری داشته، طوری که در نخستین مسابقه برابر نیروی زمینی تهران توانست در حضور تعویضی‌اش گلزنی کند و روز گذشته نیز در بازی دوستانه مقابل نفت مسجدسلیمان که بازیکن ثابت بود، یکی از گل‌های سرخ پوشان را به ثمر رساند و پاس گل هم داد.

 

روستایی با اشاره به حضورش در پرسپولیس اظهار کرد: شرایط خیلی خوب است و همه چیز به خوبی پیش می‌رود؛ خدا را شکر در هر دو مسابقه تدارکاتی اخیرمان توانستم در دقایق کوتاهی که به من فرصت رسیده، گل بزنم و نظر آقای کالدرون را جلب کنم؛ ان‌شاالله این روند موثر را در بازی‌های آینده هم داشته باشم تا به ترکیب اصلی برسم.

او درمورد شانسی که برای رسیدن به ترکیب پرسپولیس نسبت به خود متصور است، ابراز کرد: اگر فکر نمی‌کردم به‌عنوان بازیکن ثابت برای پرسپولیس بازی می‌کنم، اصلا به این تیم نمی‌آمدم؛ از لحظه انتخاب پرسپولیس فقط به رسیدن به ترکیب پرسپولیس و گلزنی فکر کردم و تلاش می‌کنم این اتفاق بیفتد.

 

مهاجم ملی پوش امید پرسپولیس ادامه داد: خدا را شکر شرایط طوری شد که در هر دو بازی اخیرمان گلزنی کنم و ۱۰۰ درصد برای موفقیت در پرسپولیس انگیزه دارم؛ تلاش و تمرکزم را بیشتر می‌کنم تا بتوانم در ترکیب اصلی جا بیفتم و هر دقایقی که در ترکیب قرار می‌گیرم، موثر ظاهر شوم.

روستایی درباره تفاوت بازی در پیکان و پرسپولیس گفت: اصلا نمی‌شود این دو تیم را با یکدیگر مقایسه کرد؛ پرسپولیس باشگاه بسیار بزرگی است و تمام هواداران آن قابل احترام هستند؛ یک روز دوست داشتم پیراهن پرسپولیس را بپوشم و خدا را شکر به آرزوی خود رسیدم؛ خیلی حس خوبی دارم که لباس پرسپولیس را بر تن می‌کنم؛ البته مهم‌تر از آن گلزنی، شاد کردن دل هواداران است که می‌خواهم به آن دست پیدا کنم.

مهاجم جدید پرسپولیس درخصوص اینکه نظر کالدرون نسبت به او چطور بوده و آیا صحبتی با یکدیگر داشته‌اند، ابراز کرد: واقعیت صحبتی از سوی آقای کالدرون نشده ولی من تمام تلاشم را انجام می‌دهم تا در فرصتی که به من داده می‌شود، نهایت استفاده را ببرم؛ برای بازیکن جوان خیلی مهم است در دقایقی که به میدان می‌رود، از فرصت‌ها بهره ببرد و خود را ثابت کند؛ من هم تمام تلاشم را انجام می‌دهم تا با کمک بزرگترهای تیم جایگاه خوبی در پرسپولیس به دست بیاورم.

 

او یادآور شد: بزرگترهای تیم بیشتر توصیه می‌کنند از حواشی فاصله بگیرم و رفتار خیلی خوبی با من داشتند؛ من هم خیلی به بزرگترهای تیم احترام می‌گذارم و امیدوار هستم بتوانم از تجربیاتشان استفاده کنم و در کنار بزرگان تیم پیشرفت داشته باشم.

روستایی یادآور شد: من بر اساس توجه آقای کالدرون به عملکرد بازیکنان به پرسپولیس آمدم؛ برای آقای کالدرون مهم نیست بازیکن در چه سن و سالی باشد و بزرگ یا کوچک آن مهم نیست؛ هر بازیکنی خوب کار کند، در ترکیب قرار می‌گیرد و من هم ان‌شاالله بتوانم نظرشان را جلب کنم.

 

خرید تابستانی پرسپولیس اضافه کرد: واقعا لحظه شماری می‌کنم تا در ورزشگاه آزادی به میدان بروم و گل بزنم تا دل خانواده، مربیان و هواداران را شاد کنم؛ از روزی که به پرسپولیس آمدم، همه از من استقبال کردند و بعد از دو گلی که در بازی‌های دوستانه به ثمر رساندم، تماشاگران با پیام‌های زیبای خود انگیزه من را بالاتر بردند و ان‌شاالله بتوانم جواب لطف‌شان را بدهم.

روستایی با تاکید بر اینکه مسائل حاشیه‌ای از اتفاقات درون زمین بازی مهم‌تر است، عنوان کرد: هر بازیکنی زندگی سالمی داشته باشد و تلاش زیادی کند به تمام درجات فوتبالی می‌رسد؛ من هم تلاش می‌کنم تا از حواشی فاصله بگیرم تا به موفقیت نزدیک‌تر شوم.

7413