گرت بیل توپ را در زمین رئال مادرید انداخت

گرت بیل توپ را در زمین رئال مادرید انداخت

سایت رسمی فوتبالی – پنجره نقل و انتقالات چین در روز چهارشنبه بسته شد و رئال مادرید به این ترتیب نمی‌تواند گرت بیل را به چینی‌ها بفروشد.

هرچند بیل جایی در برنامه‌های زین‌الدین زیدان ندارد، اما قصد دارد در برنابئو بماند؛ دست کم تا ژانویه.

پس از ناکامی در انتقال او به جیانگسو سونینگ چین، او هیچ اقدام دیگری انجام نخواهد داد تا از رئال جدا شود، و به این ترتیب توپ در زمین رئال مادرید خواهد بود.

اگر مادرید بخواهد این بازیکن 30ساله را در تابستان به باشگاه دیگری بدهد، باید دو اقدام انجام دهد: اول این که با خود این بازیکن به توافق برسد، و دوم این که قرارداد او را یک‌طرفه فسخ کند. به این ترتیب پولی از انتقال او به رئال نخواهد رسید.

اما بعید است که رئال حاضر به فسخ قرارداد او شود، چرا که در این صورت آنها باید سه سال دستمزد باقی‌مانده او را بدهند.

اما راه سومی هم هست. این که یک باشگاه اروپایی حاضر شود بیل را بخرد و دستمزد او، که 17 میلیون یورو در سال پس از کسر مالیات است را بپردازد. این وضعیتی است که رئال می‌خواهد، اما تاکنون که هیچ باشگاهی برای خرید او پا پیش ننهاده است.

بیل با این حال تاکید دارد که می‌خواهد در مادرید بماند. از یک سو پیش‌فصل ضعیف رئال باعث شده که او امیدوار باشد که زیدان در میانه فصل اخراج شود، و مربی جدیدی که می‌آید اوضاع او را تغییر دهد. از سوی دیگر، رئال مادرید به دنبال جذب پل پوگبا است و برای خرید او نیاز به پول حاصل از درآمد فروش بیل دارد.

8444