رحمانی: تعویق زمان آغاز لیگ برتر به ضرر همه تیم‌ها شده است

رحمانی: تعویق زمان آغاز لیگ برتر به ضرر همه تیم‌ها شده است

وب سایت رسمی فوتبالی- ماهان رحمانی، بازیکن تیم فوتبال پیکان گفت: متاسفانه این بلاتکلیفی به ضرر تیم ما و خیلی از تیم‌های دیگر شده و واقعا همه را اذیت کرده است. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از میزان، ماهان رحمانی، در خصوص شرایط این روز‌های تیم فوتبال پیکان اظهار داشت: خداراشکر تیم شرایط خوبی دارد و تمرینات را پیگیری می‌کنیم. همچنین نفرات خوبی به تیم ما اضافه شده‌اند و امیدوارم بتوانیم بهترین نتایج ممکن را برای پیکان کسب کنیم.

وی درباره تعویق در زمان آغاز لیگ برتر گفت: تنها مشکل فعلی نه تنها تیم ما بلکه اکثر تیم‌ها فقط تعویق در زمان آغاز لیگ برتر است. متاسفانه این بلاتکلیفی به ضرر تیم ما و خیلی از تیم‌های دیگر شده و واقعا همه را اذیت کرده است. البته اینکه قرار است ورزشگاه‌ها استانداردسازی شود خوب است، اما باید مسئولان زودتر به فکر می‌افتادند و تیم‌ها را در این وضعیت نمی‌گذاشتند.

بازیکن تیم فوتبال پیکان درباره دیدار دوستانه این تیم مقابل پرسپولیس تصریح کرد: پرسپولیس تیم بزرگی است که بازیکنان خوبی هم دارد. فکر می‌کنم ما مستحق شکست در این بازی نبودیم، اما نتیجه در بازی‌های تدارکاتی مهم نیست. به نظرم این بازی کمک زیادی به ما کمک تا نقاط ضعف و قوت تیم خود را پیدا کنیم.

4344