دستمزد نیمار در پاری سن ژرمن کاهش می یابد

دستمزد نیمار در پاری سن ژرمن کاهش می یابد

سایت رسمی فوتبالی- اینطور به نظر می رسد که اختلافات نیمار با سران پاری سن ژرمن پایانی ندارد.

به گزارش فوتبالی، او که در فصل گذشته دستمزدی نجومی از باشگاه پاریسی دریافت می کرد، احتمالا در فصل جدید شاهد کاهش چشمگیری در رقم دستمزدش دراین باشگاه خواهد بود. این اتفاق چند دلیل مختلف دارد. وب سایت UOL Esporte در گزارشی یادآوری کرده که در فصل پیش رو، نیمار پاداش 3 میلیون یورویی را از باشگاه پاری سن ژرمن دریافت نخواهد کرد و دلیلش هم قرار نگرفتن او در لیست بازیکنان منتخب جایزه The best فیفا (بهترین بازیکن سال دنیا) است.

گویا این موضوع در قرارداد نیمار با پاری سن ژرمن درج شده بود که در صورت حضور نیمار در جمع نامزدهای منتخب دریافت جایزه د بست، سالانه مبلغ 3 میلیون یورو به حقوق او افزوده خواهد شد.  این بازیکن برزیلی از این تصمیم به شدت عصبانی است. چرا که علاوه بر این، پاداش درنظر گرفته شده بابت رفتار مناسب و درخور نیز به نیمار پرداخت نخواهد شد و این رقم نیز به منزله کاهش 2 میلیون یوروی دیگر از حقوق سالانه او در باشگاه پاریسی است.

سران باشگاه پاری سن ژرمن معتقدند که نیمار قوانین داخلی باشگاه را زیر پا گذاشته و با حضور دیرتر ازموعدش در جلسات تمرینی پیش فصل پاری سن ژرمن، دیگر شایستگی دریافت این پاداش را ندارد. لئوناردو مدیرورزشی پاری سن ژرمن اخیرا اعلام کرده بود که پرونده ای دراین راستا برای نیمار گشوده شده و درحال بررسی است. البته خود نیمار معتقد است که به سران باشگاه اعلام کرده بوده که به دلیل مسائل و قراردادهای تبلیغاتی یک هفته دیرتر به تمرینات تیمش ملحق می شود.

دراین میان نیمار به شدت می کوشد تا راه را برای جدایی اش از تیم پاریسی هموار کند و دراین میان امیدوار است که به هر اقدامی متوسل شود. ازسوی دیگر هم او منتظر است تا بارسایی ها برای خریدش دست به کار شده و وارد میدان شوند. نیمار دیگر نمی خواهد تا درتیم پاریسی بازی کند. حالا اعضای کادر فنی پاری سن ژرمن به شدت نگرانند و می ترسند که این مسائل باعث بروز اختلافاتی در رختکن تیمشان شود. توماس توخل سرمربی پاری سن ژرمن امیدوار است تا این ماجراها هرچه سریعتر حل و فصل شود و تکلیف نیمار درتیمش مشخص گردد. البته نیمار خیلی شفاف از خواسته اش برای ترک پاریس و انتقال به بارسلونا صحبت کرده و حالا تصمیم با سران باشگاه است که چه تصمیمی برای آینده نیمار خواهند گرفت. 

6363