ریوالدو: به نظرم نیمار قبل از اتمام بازار، از پی.اس.جی می رود

ریوالدو: به نظرم نیمار قبل از اتمام بازار، از پی.اس.جی می رود

سایت رسمی فوتبالی- ریوالدو فوتبالیست سابق باشگاه بارسلونا و تیم ملی برزیل براین باور است که نیمار قبل از اتمام مهلت بازار نقل و انتقالات تابستانی، پاری سن ژرمن را ترک خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، ریوالدو در گفتگویی مفصل در مورد مسائل مختلفی اظهارنظر کرده که این گزیده ای از صحبتهای اوست:

*آینده نیمار:من شایعات را می شنوم ولی مطمئنم که قبل ازاتمام مهلت بازار، پیشنهاد خوبی برای نیمار خواهد رسید. به نظرم او و مدیربرنامه هایش در تلاش هستدتا راهکاری بیابند تا بدین ترتیب مانع از ماندن او در پاری سن ژرمن برای یک فصل دیگر شوند. سران باشگاه پاری سن ژرمن هم تمایلی به حفظ او در شرایط فعلی ندارند. شاید اگر پیشنهاد خوبی برسد، پاری سن ژرمن آن را بپذیرد و نیمار به تیم اروپایی دیگری برود.

*شروع پرفراز ونشیب رئال مادرید دراردوی پیش فصل: شرایط نگران کننده نیست و زنگهای خطر به صدا درنیامده ولی این شروع می تواند عواقب مختلفی داشته باشد. این بهترین شروع ممکن برای باشگاهی که خریدهای خوبی انجام داده نیست؛ به ویژه در شرایطی که زیدان دوباره به رئال برگشته است؛ این اصلا نشانه خوبی نیست. ولی درعین حال برای ترسیدن هم خیلی زود است. رئال مادرید باید هرچه سریعتر شرایط را تغییر دهد تا این اوضاع به هفته های ابتدایی لالیگا و سایر تورنمنتها منتقل نشود.

*نبود کاسمیرو: کسانی که از عملکرد خط میانی رئال مادرید انتقاد می کنند، نباید فراموش کنند که کاسمیرو هنوز به تیم بازنگشته است. رئال این بازیها را بدون بازیکن محوری اش انجام داده. کاسمیرو مهره ای مهم برای ثبات در تیم است و اگرچه غیبتش، تجربه بد رئال در پیش فصل را توجیه نمی کند ولی با حضور او تیم اوضاع بهتری دارد.

*خرید احتمالی پوگبا یا اریکسن: به رغم نتایج بد رئال در بازیهای اخیر، آنها تیم قدرتمندی دارند و به نظرم آنها نیازی به خرید این بازیکنان ندارند.

*دیگو کاستا و زدن 4 گل به رئال مادرید: زدن این 4 گل برای اعتماد به نفس او تعیین کننده خواهد بود. حتی بعد از آنکه او در دربی از زمین اخراج شد. من به عنوان یک بازیکن از کاستا خیلی خوشم می آید. او در چند متر پایانی یک قاتل به تمام معناست و به نظرم آمادگی این را دارد که فصل فوق العاده ای را شروع کند. به شرط آنکه بتواند اعصابش را کنترل کند.

*بارسلونا و جام خوان گامپر: این بازی مهمی برای تیم است که این فرصت را برای بارسایی ها فراهم می کند تا یک جام قهرمانی مقابل هوادارانشان فتح کنند. واقعیت این است که مهمترین بخش، با شروع بازیهای رسمی در فصل جدید از راه می رسد ولی همیشه مهم است که کار را خوب شروع کنید.

6363