ادعای نشریه اکیپ: پاری سن ژرمن نیمار را نمی‌خواهد!

ادعای نشریه اکیپ: پاری سن ژرمن نیمار را نمی‌خواهد!

سایت رسمی فوتبالی - نشریه معتبر و فرانسوی اکیپ مدعی شده که باشگاه پاری سن ژرمن قصد ادامه همکاری با نیمار، ستاره تیم ملی برزیل، را ندارد. 

به گزارش فوتبالی، در هفته های اخیر بحث ادامه حضور نیمار در پاری سن ژرمن و پیوستن این بازیکن به بارسلونا داغ ترین موضوع بازار نقل و انتقالات بود. نیمار دو سال قبل در تابستان 2017 و با قراردادی به ارزش 222 میلیون یورو به عنوان گرانقیمت ترین بازیکن جهان از بارسلونا جدا شده و به پاری سن ژرمن پیوست. در این مدت او قهرمانی لیگ فرانسه را به دست آورد اما در لیگ قهرمانان ناکام بود و مصدومیت های پیاپی نیز باعث شد که مدت زیادی را بیرون از زمین فوتبال پشت سر بگذارد. چند ماه قبل بار دیگر بحث بازگشت نیمار به بارسلونا مطرح شد و چند هفته قبل این بحث خیلی جدی شد. گفته می شود که بارسلونا پیشنهاد خود برای خرید این بازیکن را به صورت پرداخت 100 میلیون یورو به علاوه دو بازیکن از ترکیب اصلی خود به مدیران پاریس ارائه کرده که مورد قبول آنها قرار نگرفته است. در چند روز گذشته منابع خبری مدعی شدند که پی اس جی مبلغ درخواستی خود برای ستاره برزیلی را کاهش داده اما بارسلونا هنوز توان مالی پرداخت آن را ندارد چرا که مبلغ زیادی را برای خرید فرنکی دی یونگ و آنتوان گریزمان خرج کرده است.

حالا روزنامه اکیپ مدعی شده که نیمار به حضور خود در پاری سن ژرمن ادامه نخواهد داد چرا که این خواست همه طرفین است. علیرغم صحبت هایی که درباره فروش او مطرح شده، مدیران پی اس جی از رفتار ستاره خود خسته شده اند و قصد دارند در هفته های آتی راه حلی برای فروش او پیدا کنند. اکیپ در نسخه روز پنج شنبه خود نوشته که نیمار دیگر در ورزشگاه پارک دوپرنس به میدان نخواهد رفت و در حال تلاش برای قطعی کردن جدایی خود است. گفته می شود که پی اس جی مبلغ درخواستی برای فروش این بازیکن را به صورت کامل می خواهد و پرداخت قسطی آن را نمی پذیرد و این یکی از اصلی ترین مشکلات بر سر راه بارساست. 

1070