رابطه عاشقانه بازیکن فلامنگو و خواهر نیمار ادامه دارد

رابطه عاشقانه بازیکن فلامنگو و خواهر نیمار ادامه دارد

سایت رسمی فوتبالی - گابریل باربوسا ملقب به "گابی گل" و رافائلا خواهر نیمار ستاره برزیلی پی اس جی در سال 2017 رابطه شان را با هم آغاز کردند و در حالی که به نظر می رسید که این رابطه چند ماه بعد به اتمام رسیده اما در دو سال اخیر همواره تصاویری از آنها در کنار هم منتشر شده است.

به گزارش فوتبالی، حالا نشریه برزیلی "اکسترا" ادعا کرده است که شنبه گذشته پس از آن که گابی گل در پیروزی فلامنگو مقابل بوتافوگو گلزنی کرد، با رافائلا ملاقات کرد. با توجه به این که خواهر نیمار در این شهر زندگی نمی کند، بعید به نظر می رسد که ملاقات اتفاقی بوده باشد و احتمالا این دیدار با قرار قبلی صورت پذیرفته است.

گابی گل و خواهر نیمار سعی کردند که در مقابل دوربین ها با هم رویت نشوند و حتی از در پشتی وارد رستوران شدند تا کسی آن ها را با هم نبیند. این زوج در جایگاه VIP نشستند و تا پاسی از بامداد کنار هم بودند.

در ماه مارس خبر درگیری پدر نیمار با گابی گل، بازیکن سابق اینتر بازتاب گسترده ای در شبکه های اجتماعی داشته و مطبوعات برزیل نوشته اند که احتمالا پدر نیمار از فهمیدن این که خواهر ستاره پاریسن ژرمن هنوز با گابی گل قرار می گذارد، خیلی ناراحت می شود!