اینیستا: هازارد همیشه بازیکن موردعلاقه ام بوده

اینیستا: هازارد همیشه بازیکن موردعلاقه ام بوده

سایت رسمی فوتبالی - آندرس اینیستا ستاره اسپانیایی باشگاه ویسل کوبه ژاپن در صحبت هایی اعلام کرده که در آینده برای ورود به دنیای مربیگری تلاش خواهد کرد. او درعین حال تاکید کرده که در حال حاضر تصور خودش در جامه مربیگری برایش کار سختی است.

به گزارش فوتبالی، اینیستا دراین باره گفته:« در حال حاضر فکر کردن و تصور کردن خودم در قالب یک مربی کار سختی است. چون هنوز این انگیزه و اشتیاق را درخودم می بینم که بخواهم فوتبالم را ادامه بدهم.»

اینیستا در گفتگو با DAZN که یکی از سفرای آن نیز هست دراین باره صحبت کرده. او در گفتگو با این کانال لندنی در بخش دیگری از صحبتهایش درموردتجربه همکاری با گواردیولا در بارسا صحبت کرده و گفته:« من این افتخار را داشتم که یکی از اعضای یکی از بهترین تیمهای تاریخ باشم.» و در مورد انتقال آنتوان گریزمان به رختکن بارساو تمایل آبی اناری ها به جذب نیمار گفته:« من می توانم از دیدگاه یک فوتبالیست صحبت کنم. هردوی این بازیکنان از نظر فردی جزو بهترین بازیکنان دنیا هستند و می توانند خریدهای خیلی خوبی به حساب بیایند. بحث دیگر این است که آیا به وجود هردویشان در بارسا نیاز است؟ آنها چگونه بازی تیم را بهبود خواهند داد؟ باید نیازهای واقعی بارسا بررسی شود. هر دوی این بازیکنان، جزو بهترین بازیکنان حال حاضر دنیای فوتبال هستند.»

 بخش بعدی صحبتهای اینیستا درمورد انتقال ادن هازارد به رئال مادرید بود. او دراین باره گفت:« هازارد بازیکنی است که تفاوتها را رقم می زند و یک بازیکن واقعا کامل است: سمت چپ، راست، دریبلینگ، سرعت ، قدرت... او توانایی های حیرت آوری دارد که می تواند بازیکن خیلی مهمی برای رئال مادرید شود. هازارد بازیکنی است که همیشه از او خوشم می آمده.»

اینیستا همچنین در مورد مقایسه بارسلونا و سیتی گواردیولا گفت:« فکر می کنم که یکی از ویژگی هایی که گواردیولا دارد این است که تیمهایش دقیقا همانطور که او باور دارد، بازی می کنند. و طبق دیدگاه او در زمین حرکت می کنند و همانطور که او حس می کند، بازی می کنند. مشخصا سیتی در سالهای اخیر زیر نظر گواردیولا کار کرده و فوتبال باشخصیتی را ارائه می کند و این مهمترین نکته است. »

سوال بعدی از اینیستا،در مورد بهترین بازیکن لیگ انگلیس بود:« از حالا به بعد شاهد دوره متفاوتی با ظهور بازیکنانی متفاوت خواهیم بود. با وجودی که لیگ برتر انگلیس بازیکنان خیلی خوبی دارد، من داوید سیلوا را انتخاب می کنم (بازیکنی که در پایان فصل پیش رو سیتی را ترک خواهد کرد.)»

اودرمورد تیم موردعلاقه اش درلیگ برتر انگلیس گفت:« طرفدار سیتی هستم. باید ببینیم که آیا سیتی قادرخواهد بود تا برای دومین سال متوالی قهرمان لیگ برتر شود یا نه.» او در بخش پایانی صحبتهایش درمورد لیگ برتر گفت:« جو حاکم برفوتبال انگلیس، نه فقط در لیگ برتر، بلکه در تمامی سطوح فوق العاده است و این ویژگی بارز فوتبال انگلیس است. استادیومها همیشه پر می شوند و این بدان معناست که انگلیس فرهنگ فوتبالی خاصی دارد که مورد حسادت بسیاری از کشورهای دنیاست.»



6363