تصویر ستاره 78 میلیون یورویی با پیراهن آرسنال لو رفت

تصویر ستاره 78 میلیون یورویی با پیراهن آرسنال لو رفت

سایت رسمی فوتبالی - به تازگی ویدیویی از نیکولاس په‌په ستاره ساحل عاجی منتشر شده که نشان می دهد او پیراهن آرسنال را به تن کرده است.

به گزارش فوتبالی، توپچی ها با پرداخت 78 میلیون یورو به لیل کار خرید نیکولاس په په را نهایی کرده اند و این هافبک به گران ترین بازیکن تاریخ این تیم تبدیل خواهد شد. آرسنال هنوز چیزی را به صورت رسمی بروز نداده اما این بازیکن به لندن سفر کرده و حالا تصویری از او در حال ژست گرفتن با پیراهن آرسنال منتشر شده است. نکته ای که ثابت می کند در ساعات آینده این انتقال به صورت رسمی اعلام خواهد شد. 

رکورد قبلی آرسنال مربوط به پرداخت 62 میلیون پوند برای جذب پیر امریک اوبامیانگ مهاجم گابونی بود و حالا په په این رکورد را جا به جا خواهد کرد. وینگر 24 ساله دیروز برای تست پزشکی وارد لندن شد. آرسنال برای خرید په په قرار ست که 22 میلیون یورو نقد به لیل بپردازد و بقیه این مبلغ یعنی 56 میلیون یورو در پنج سال آینده پرداخته شود. 

آرسنال در این تابستان 30 میلیون یورو برای خرید سالیبا از سن اتین پرداخته، با 6 میلیون یورو گابریل مارتینلی را جذب کرده و سبایوس را هم به صورت قرضی از رئال مادرید خریده است.