کواچ مجبور به عذرخواهی از گواردیولا شد

کواچ مجبور به عذرخواهی از گواردیولا شد

سایت رسمی فوتبالی - نیکو کواچ اعلام کرد که به دلیل اظهار نظر خود درباره اطمینان از پیوستن لروی سانه به بایرن مونیخ از پپ گواردیولا عذرخواهی کرده است. 

به گزارش فوتبالی، قهرمان بوندس لیگا بارها از علاقه خود به جذب ستاره 23 ساله صحبت کرده و برای جذب این بازیکن نیز اقدام کرده است. با این حال گفته می شود که درخواست 100 میلیون یورویی سیتی برای فروش سانه کار را برای بایرن سخت کرده اما کواچ اخیرا مدعی شده بود که از جذب این بازیکن اطمینان دارد و معتقد است که به زودی این انتقال عملی خواهد شد. کارل هاینس رومینیگه، مدیر اجرایی بایرن مونیخ، روز سه شنبه نارضایتی خود را از صحبت های کواچ درباره پیوستن سانه به این تیم اعلام کرد. این پیام به وضوح به نیکو کواچ رسید و سرمربی بایرن پس از بازی برابر فنرباغچه در این باره به زد دی اف گفت: " ما صحبت هایی را با این بازیکن انجام دادیم. شاید من در مصاحبه زیاده روی کردم. با پپ گواردیولا صحبت کرده و از او به این دلیل عذرخواهی کردم. می خواهم از باشگاه نیز عذرخواهی کنم. در آینده در چنین مواردی سعی می کنم کنترل بیشتری بر صحبت های خودم داشته باشم. "

حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن، نیز در این باره اضافه کرد: " به ما توصیح شده که درباره بازیکنان دیگر که با سایر تیم ها قرارداد دارند، صحبتی انجام دهیم. به همین دلیل کارل هاینس رومینیگه چنین واکنشی به صحبت های کواچ نشان داد. "

1070