گزينه پرسپوليسی‌ها زير ذره بين فوتبالی

گزينه پرسپوليسی‌ها زير ذره بين فوتبالی

وب سايت رسمی فوتبالی- در حالی كه پروسه جذب مهاجم خارجی برای پرسپوليس طولانی تر  از حد انتظار شد و همه منتظر حضور مهاجم مكمل علی عليپور در نوك پيكان خط حمله پرسپوليس هستند به نظر می رسد ماديبو مايگا گزينه نهايی برای حضور در پرسپوليس باشد. 

به گزارش فوتبالی، ماديبو مايگا در حالی قرار است پرسپوليس را در فصل فوتبالی آتی همراهی كند كه اين مهاجم ماليايی مدنظر پرسپوليسی ها كارنامه ويژه ای را در دوران فوتبالش داشته است. اين مهاجم سيه چرده در 75 بازی و 26گل در لیگ های آسیایی در 4 فصل اخیر به ثمر رسانده است .اين در حالی است كه در 22 بازی در دو فصل اخیر،‌ زننده  4 گل برای تيمش بوده است.  مایگا كه دوران طلایی در  تيم هايی مثل سوشو، کویینز پارک رنجرز، وستهم داشت، در ادامه حضور در تيم متز را تجربه كرد. او در  مدت حضور قرضی در متز در سال 2015 بار دیگر یک نیم فصل به وستهام برگشت و در 3 بازی تنها 1 گل زد. اين در حالی است كه اين بازيکن در ادامه دوران فوتبال خود در تجربه ای جديد به آسيا آمد. او سابقه بازی در عربستان،‌امارات و تایلند را در كارنامه خود دارد. 

حضور در عربستان
مهاجم مورد نظر پرسپوليس در اولين تجربه اش در آسیا راهی عربستان شد. مايگا در تيم النصر عربستان 19 بازی برای اين تيم كرد كه در اين بازی ها 5 گل و 3 پاس گل را برای تيمش داشت. 

الاتحاد و عجمان مقصدهای بعدی
گزينه مدنظر پرسپوليسی ها در ادامه به امارات رفت تا در تركيب الاتحاد امارات براي شيخ نشين ها در مستطيل سبز حضور پيدا كند . او در 23 بازی 9 گل  زد و  2 پاس گل  را به همبازيان خود داد. اين در حالی بود كه الاتحاد پايان كار او در امارات نبود و در ادامه به تيم عجمان رفت . 10 گل و 2 پاس گل در 19 بازی ماحصل نمايش اين مهاجم اهل مالی در تيم عجمان محسوب مي شد. 

ناكام در تايلند
در حالی كه او در عربستان و امارات نمايش بدی نداشت در تايلند موفق نشد روزهای خوب خود را تكرار كند. تيم بوریرام تایلند مقصد بعدی او بود كه تنها در 3 بازی برای اين تيم به ميدان رفت و فقط يك گل برای اين تيم به ثمر رساند. لازم به ذكر است كه  اين مهاجم مورد نظر پرسپوليسی ها پس از فسخ قراردادش در فروردين سال جاری با تيم بوریرام تايلند بدون تيم بوده است و حالا برای حضور در پرسپوليس انتخاب شده است، انتخابی كه مشخص نيست بتواند رضايت پرسپوليسی ها را به خود جلب كند و دچار سرنوشتی چون ماريو بوديمير در تيم كالدرون نشود.

۷۴۱۳