رضایی: حاشیه سازی برای پرسپولیس درست نیست

رضایی: حاشیه سازی برای پرسپولیس درست نیست

وب سایت رسمی فوتبالی-  کاپیتان اسبق سرخپوشان تهران گفت:‌ پرسپولیس برای موفقیت نیاز به همدلی و اتحاد دارد و حاشیه سازی در این مقطع برای تیم درست نیست. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، شیث رضایی، با اشاره به شرایط این فصل تیم پرسپولیس گفت: شرایط خوب است. بازیکنان تمرینات منظمی را زیر نظر سرمربی تیم پشت سر می‌گذارند و اوضاع بد به نظر نمی رسد.

وی در مورد حضور گابریل کالدرون در پرسپولیس افزود: او مربی شناخته شده ای است و باید صبر کنیم. از الان نمی شود در مورد این مربی اظهار نظر کرد.

کاپیتان اسبق پرسپولیس در مورد انتقاداتی که علیه مدیرعامل باشگاه مطرح می شود، خاطرنشان کرد: برانکو چهارسال با پرسپولیس بهترین نتایج را گرفت و طبیعی است که وقتی چنین فردی پرسپولیس را ترک می کند انتقادات علیه مدیرعامل زیاد می شود اما هر چه قدر بخواهیم انتقاد کنیم دیگر برانکو که بازنمی گردد. باید از تیم حمایت شود و همه با همدلی با یکدیگر فضا را آرام کنیم.

رضایی خاطرنشان کرد: شاکله تیم حفظ شده و بازیکنان همان نفراتی هستند که تیم را قهرمان کردند. پرسپولیس هنوز هم بهترین تیم ایران است و سال ها زمان نیاز است تا تیم دیگری از ایران بتواند به کیفیتی نزدیک پرسپولیس برسد.

مدافع اسبق سرخپوشان در واکنش به صحبت های علی دایی در مورد شکست چهار بر یک پرسپولیس برابر صبا باتری و نقش وی در آن شکست گفت: صحبت کردن در مورد کسی که همیشه برای پرسپولیس حاشیه ایجاد کرده و علیه این تیم مشت هایش را گره می کند، به هیچ وجه درست نیست. همه هواداران می دانند که چه کسانی برای تیمشان زحمت کشیده اند و اصلا دوست ندارم در مورد این افراد صحبت کنم.

4344