حمید درخشان: رفیعی می توانست به پرسپولیس کمک کند اما...

حمید درخشان:  رفیعی می توانست به پرسپولیس کمک کند اما...

وب سایت رسمی فوتبالی- سرمربی سابق پرسپولیس گفت: شروع پرسپولیس درفصل پیش رو خیلی مهم است و این تیم اگر می خواهد موفقیت های گذشته اش را تکرار کند باید شروع پر قدرتی را در آغاز فصل فوتبالی جدید داشته باشد. 

به گزارش فوتبالی، حمید درخشان پیشکسوت پرسپولیس در گفتگو با فوتبالی با اشاره به اوضاع کلی  این تیم در حال حاضر به خبرنگار فوتبالی گفت: به نظر من پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات مهره های خوبی را جذب کرده و نفرات تازه اضافه شده باتوجه به اینکه تعدادی از آنها سابقه بازی و حضور در پرسپولیس را دارند، می توانند به این تیم کمک کنند.

درخشان در ادامه در خصوص بازیکنانی که از پرسپولیس جدا شده اند، خاطر نشان کرد: حق هر مربی است که بخواهد مهره های تیمش را انتخاب کند و همه باید به نظر کادرفنی پرسپولیس در این رابطه احترام بگذاریم اما نظر شخصی من این است که بازیکنی مثل سروش رفیعی می توانست به پرسپولیس کمک کند ولی به  هر حال نظر کادرفنی جدید پرسپولیس این بود که او در این فصل در کنار سایر نفرات این تیم نباشد.

این پیشکسوت سرخ ها در ادامه در مورد طولانی شدن پروسه آغاز فصل و تبعاتی که این مساله می تواند برای پرسپولیس و دیگر تیم های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا داشته باشد به فوتبالی گفت: شاید این موضوع از این نظر که زمان بیشتری برای هماهنگی در پرسپولیس به کادرفنی می دهد، مثبت باشد اما  با توجه به این که پرسپولیس امسال باید در 3 جبهه لیگ برتر، لیگ قهرمانان آسیا و جام حذفی بجنگد، ممکن است در نهایت به ضرر این تیم باشد. با تعویق در آغاز لیگ بدون شک بازی ها با فشردگی بیشتری برگزار خواهد شد و این مساله برای پرسپولیس اتفاق خوشایندی نخواهد بود. 

درخشان در پایان با اشاره به نیاز پرسپولیس تا شروع فصل تصریح کرد: پرسپولیس نیازمند مهاجمی است که بتواند در کنار علیپور باشد. بارها گفته ام که در حال حاضر علیپور در خط حمله تنها است و حضور یک مهاجم خوب و گلزن در کنار علیپور نیاز اجتناب ناپذیر پرسپولیس برای حضور قدرتمند در فصل جدید است.

7655