فنایی: قهرمانی برای شهر خودرو دوراز دسترس نیست

فنایی: قهرمانی برای شهر خودرو دوراز دسترس نیست

وب سایت رسمی فوتبالی- مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال شهر خودرو با بیان اینکه قهرمانی برای این تیم دور از دسترس نیست، گفت: امسال شرایط خوبی داریم و امیدواریم با حضور بازیکنی مانند سید مهدی رحمتی خیالمان از خط دروازه راحت باشد.

به گزارش فوتبالی، به نقل از ایرنا، داود فنایی با اشاره به شرایط شهر خودرو گفت: از اول تیر کارمان را برای موفقیت در لیگ آغاز کردیم و در دو روز اخیر تمریناتمان با نظر یحیی گل‌محمدی تعطیل بود. تمرینات آماده‌سازی خوبی را در مجموع پشت سر گذاشتیم و باید برای موفقیت تلاش کنیم.

وی در مورد شرایط دروازه‌بان‌های این تیم افزود: تلاش می‌کنیم که امسال دیگر از این ناحیه ضربه نخوریم و در همین راستا رحمتی و محمد منادی را جذب کردیم. در کنار این ها هم دو دروازه بان خوب و جوان حضور دارند و از این ناحیه شرایط خوبی داریم.

مربی دروازه بان ها تیم فوتبال شهر خودرو اضافه کرد: امسال باید در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا هم به میدان برویم. تلاش می کنیم تا بتوانیم به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کنیم. از طرفی ما همیشه جاه‌طلب هستیم و برای موفقیت در لیگ هم تلاش می کنیم. سال گذشته توانستیم مجوز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را بدست آوریم و به طور حتم امسال می‌خواهم در لیگ هم به جایگاه بهتری برسیم.

فنایی خاطرنشان کرد: موفقیت دور از دسترس نیست. فقط باید پله پله پیش رویم تا به عنوان تیم بخش خصوصی برای قهرمانی بجنگیم چرا که رسیدن به این هدف نمی تواند دور از دسترس باشد.

وی در رابطه با حضور رحمتی در تیم شهر خودرو گفت: یک دروازه بان علاوه بر وظیفه اش برای حفاظت از دروازه، باید تیم را از عقب رهبری کند و به نوعی می‌شود گفت که یک دروازه بان مربی تیم درون زمین است. به همین خاطر سعی کردیم از حضور بازیکنی مانند رحمتی بهره ببریم. او در حال حاضر شرایط خیلی خوبی دارد و امیدواریم امسال بتواند در کنار دیگر دروازه بان های ما عمکرد خوبی را داشته باشد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با شرایط این تیم هم گفت: شرایط پرسپولیس را از دور رصد می کنم و اطلاع دقیقی از شرایط این تیم ندارم. به عنوان یک پیشکسوت تنها می توانم برای این تیم آرزوی موفقیت داشته باشم.

7413