مصدومی دیگر روی دستان زیدان؛ کورتوا شروع لالیگا را از دست می دهد؟

مصدومی دیگر روی دستان زیدان؛ کورتوا شروع لالیگا را از دست می دهد؟

سایت رسمی فوتبالی- اینطور به نظر می رسد که بدشانسی های رئال مادرید پایانی ندارد.تنها سه هفته از آغاز اردوی پیش فصل تابستانی گذشته و امروز خبر مصدومیت پنجمین بازیکن رئال مادرید روی خبرگزاری ها رفت. 

به گزارش فوتبالی، تیبو کورتوا آخرین مصدومی است که نامش در بیمارستان مصدومان رئال به ثبت رسیده است. طبق گزارشها این دروازه بان بلژیکی دچار کشیدگی درجه دو در قوزک پای چپش شده و بین دو تا سه هفته از میادین ورزشی به دور خواهد بود.

بدین ترتیب کورتوا قادر به همراهی تیمش در آئودی کاپ نخواهد بود و نامش از لیست 24 نفره بازیکنان رئال مادرید برای حضور دراین تورنمنت خط خورده است. حالا رئالی ها نگران آن هستند که شاید کورتوا شانس حضور در اولین بازی رئال مادرید در رقابتهای فصل جدید لالیگا مقابل سلتاویگو را نیز از دست بدهد. تنها 19 روز دیگر تا آغاز رقابتهای لالیگا باقی است و این احتمال وجوددارد که کورتوا نتواند تیمش را در اولین بازی این فصل لالیگاهمراهی کند. 

او پنجمین بازیکن مصدوم رئال مادرید دراردوی پیش فصل است؛ نفر اول براهیم بود که در دیداری درورزشگاه مونترئال کانادا مصدوم شد و دو یا سه هفته دیگر به میادین باز خواهد گشت. قربانی دوم، آسنسیو بود که با پارگی رباط صلیبی پایش بخش عمده ای از فصل را از دست داد:

پنج مصدوم رئال مادریددر اردوی پیش فصل تابستانی عبارتند از:

1- براهیم (تاریخ مصدومیت: 14 جولای)/ مدت زمان مصدومیت: 4 تا 5 هفته

2- آسنسیو (تاریخ مصدومیت: 23 جولای)/ مدت زمان مصدومیت: 8 تا 9 ماه

3- فرلاند مندی ( تاریخ مصدومیت: 24 جولای)/ مدت زمان مصدومیت: 3 تا 4 هفته

4- لوکا یوویچ (تاریخ مصدومیت: 26 جولای)

5-  تیبو کورتوا (تاریخ مصدومیت: 29 جولای)/ مدت زمان مصدومیت: 2 تا 3 هفته

 6363