ستاره بارسا هم تیمی آزمون خواهدشد؟

ستاره بارسا هم تیمی آزمون خواهدشد؟

سایت رسمی فوتبالی- طبق گزارش منتشره در رسانه های ورزشی باشگاه زنیت سنت پترزبورگ  درخواستی را برای به خدمت گرفتن مالکوم به باشگاه بارسلونا ارائه کرده اند. 

به گزارش فوتبالی، بدین ترتیب باید نام زنیت روسیه را هم به لیست مشتریان این بازیکن برزیلی اضافه کرد. مدیربرنامه های مالکوم در روزهای اخیرتماسهایی با مسئولان این باشگاه روسیه ای داشته اند ودرجریان تمایل آنها برای جذب بازیکن سابق بوردو قرار گرفته اند.

البته تا به این لحظه هنوز درخواستی رسمی برای باشگاه بارسلونا دراین رابطه ارسال نشده است. بارسایی ها بعد از برد ارزشمند مقابل ویسل کوبه دردیداری دوستانه، ژاپن را ترک کرده و به اسپانیا بازگشته اند.

این روزها شرایط مالکوم در بارسلونا تغییر چندانی نداشته و ارنستو والورده سرمربی تیم کاتالان هم تاکید چندانی برحذف این بازیکن ندارد و حتی از فروشش هم ناراحت نمی شود. اما مدیران باشگاه بارسلونا حاضر نیستند تا مالکوم را به قیمت کمتر از 40 میلیون یورو به فروش برسانند و از همین رو هم آنها چندی پیش پیشنهاد بوروسیا دورتموند برای جذب این بازیکن برزیلی را رد کرده بودند. مالکوم چند مشتری هم از لیگ برتر انگلیس دارد وتماسهایی دراین رابطه برقرار شده ولی هیچ یک از این تیمها درخواستی رسمی برای جذب او ارائه نداده اند.

حالااز زنیت سنت پترزبورگ، باشگاه سردار آزمون هم به عنوان یکی از مشتریان مالکوم یاد می شود. ولی مقامات بارسا حالا اعلام کرده اند که هنوز پیشنهادی رسمی دراین رابطه دریافت نکرده اند.

رسانه های روسیه به نقل از الکساندر مدودوف رئیس این باشگاه اعلام کرده اند که تماسهایی با باشگاه بارسلونا برقرار شده است. مدودف دراین باره گفته:« مذاکرات درمراحلی جدی است.» البته او درعین حال یادآوری کرده که رقم 40 میلیون یوروی درخواستی بارسا برای مالکوم، رقمی غیرواقعی است.

 

6363