کودتا در والنسیا- درخواست بازیکنان از سرمربی: به ما بپیوند

کودتا در والنسیا- درخواست بازیکنان از سرمربی: به ما بپیوند

سایت رسمی فوتبالی-  بازیکنان قدیمی و ارزشمند باشگاه والنسیا از مارسلینو سرمربی این تیم و اعضای کادر فنی تیم خواسته اند تا در کودتایی که آن را شکل داده اند، بازیکنان را همراهی کنند.

به گزارش فوتبالی، ماجرا از این قرار است که رئیس باشگاه والنسیا تصمیم به برکناری متئو آله مانی، یکی از مدیران ارشد این باشگاه گرفته و در صورتی که او از سمتش برکنار شود، بازیکنان والنسیا دست به کودتا خواهند زد. والنسیا روز یکشنبه دیداری دوستانه را در شهر لیسبون پرتغال برگزار کرد و در پرواز بازگشت از لیسبون، این کودتا شکل گرفت. چرا که در همان زمان، خبر احتمال برکناری آله مانی توسط پیترلیم، مالک آسیایی باشگاه والنسیا به گوش بازیکنان رسید.

در همان زمان کاپیتانهای تیم و سایر بازیکنان به سراغ مارسلینو سرمربی والنسیا رفتند تا هم او را در جریان اتفاقات قرار دهندو هم از او بخواهند که به تیم حامیان آله مانی ملحق شود.

تعدادی از این بازیکنان در صحبتهایی اعلام کردند که در بازار تابستانی به چندین پیشنهاد مهم و هیجان انگیز پاسخ منفی داده اند تا در والنسیا بمانند ودر پروژه هیجان انگیز طراحی شده توسط آله مانی و مارسلینو مشارکت داشته باشند. حالا و در صورت برکناری آله مانی، پیاده سازی این طرح با ابهامات زیادی روبرو خواهد شد و حتی برخی از بازیکنان نگران آن هستند که در صورت برکناری آله مانی، مارسلینو هم از تیم جدا شود. هرچند که بعید به نظر می رسد که مارسلینو چنین تصمیمی بگیرد. او یک سال دیگر با والنسیا قرار داد دارد.

اینطور به نظر می رسد که بازیکنان والنسیا در حال حاضر حسابی برآشفته و ناراحت هستند و حس می کنند که درصورت جدایی آله مانی بمبی در رختکن تیم و درپروژه امیدوارکننده باشگاه منفجر خواهد شد و با رفتن او مارسلینو در تیم حسابی تنها خواهد شد. مارسلینو، سرمربی والنسیا هم حسابی با آقای آله مانی هماهنگ است و در ساعات اخیر با او صحبت کرده است. البته او تصمیمی برای استعفا ندارد و قصد دارد تا در فصل پیش رو، روی نیمکت مربیگری والنسیا بنشیند.

6363