کنایه وراتی به نیمار: پاریس نباید بازیکنی که تصمیم جدایی دارد را حفظ کند

کنایه وراتی به نیمار: پاریس نباید بازیکنی که تصمیم جدایی دارد را حفظ کند

سایت رسمی فوتبالی - مارکو وراتی معتقد است که پاری سن ژرمن نباید سر راه انتقال نیمار به بارسلونا قرار بگیرد و تاکید دارد که نباید بازیکنی که تصمیم بر جدایی دارد را حفظ کند.

به گزارش فوتبالی، نیمار در تابستان 2017 با قراردادی به ارزش 222 میلیون یورو از بارسلونا به پاری سن ژرمن پیوست و به چهارسال حضور موفق خود در این تیم پایان داد. این بازیکن 27 ساله دوران نسبتا موفقی را در این تیم پشت سر گذاشت اما با مصدومیت های متعددی مواجه شد که شرایط را برای او و پی اس جی سخت کرد. همین موضوع یکی از دلایلی بود که شایعات اختلاف میان او و مدیران پاریس و تمایل او به بازگشت به بارسلونا را بر سر زبان ها انداخت. وراتی دوست ندارد نیمار این تیم را ترک کند اما احساس می کند که باشگاه نیز باید به او اجازه این کار را بدهد. مدافع ایتالیایی در گفتگو با آر ام سی اسپرت اظهار داشت: " وقتی یک بازیکن واقعا می خواهد از تیم جدا شود، باشگاه باید این اجازه با توجه به شرایط خود به او بدهد. نباید بازیکنی را که تصمیم جدایی دارد در تیم حفظ کرد. البته که من از جدایی او ناراحت خواهم شد. من هرگز نشنیدم که او حرفی درباره علاقه اش به جدایی از تیم بزند اما نمی دانم که چه صحبت هایی با باشگاه داشته است. البته که ترجیح می دهم او در تیم بماند. "

علاقه نیمار به بازگشت به بارسلونا از سال پیش مطرح شده بود اما مدیران پاری سن ژرمن قصد دارند پولی را که برای خرید او هزینه کرده اند، برگردانند و در غیر این صورت حاضر به فروش این بازیکن نیستند. بارسلونا نیز تا به حال مبلغی در حدود 240 میلیون یورو برای خرید بازیکنان جدیدی همچون آنتوان گریزمان و فرنکی دی یونگ هزینه کرده و همین موضوع کار را برای آنها سخت می کند.

1070