آذری: سربازهای ما به آموزشی رفتند چون می‌خواهند در منزل بجنگند!

آذری: سربازهای ما به آموزشی رفتند چون می‌خواهند در منزل بجنگند!

وب سایت رسمی فوتبالی- سعید آذری، مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان گفت: باشگاه‌های عربستانی برای موفقیت یکدیگر اتحادی قوی دارند، ولی در آستانه بازی ما برابر الاتحاد عربستان، از داخل ایران ذوب‌آهن را خلع سلاح کردند.

به گزارش فوتبالی، سعید آذری در گفت‌وگویی وضعیت تیم ذوب‌آهن را در آستانه بازی با الاتحاد عربستان مطلوب خواند و در مورد شانس صعود این تیم به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا گفت: بازیکنان ما از لحاظ روحی و فنی در شرایط خوبی هستند و امیدواریم که در دیدار برابر الاتحاد نتیجه خوبی بگیریم، اما این بار دیگر نباید توقعات از ذوب‌آهن بالا باشد. بازی ما با الاتحاد یک جنگ نابرابر است و شایستگی و توانایی فنی هم تا یک حدی جواب می‌دهد. انتظارات از ذوب‌آهن باید منطقی و در حد امکانات و شرایط ما باشد. البته ما امیدوار به نتیجه گرفتن هستیم و شک نکنید که برای موفقیت تلاش خواهیم کرد.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان در ادامه افزود: تنها جایی که ما را حمایت کرد کارخانه ذوب‌آهن بود. در این راه مهندس یزدی‌زاده (مدیرعامل کارخانه ذوب‌آهن اصفهان) و اعضای هیئت مدیره تلاش کردند تا جایی که می‌توانند کمک کنند. متأسفانه مجمع، مصوبه هیئت مدیره کارخانه را برای کمک 50 میلیارد تومانی به ذوب‌آهن شکست و این مبلغ به 25 میلیارد تومان کاهش پیدا کرد. این اولین ضربه به ذوب‌آهن بود و اگر تلاش‌های آقای یزدی‌زاده نبود همین پول هم به باشگاه اختصاص پیدا نمی‌کرد.

وی در ارتباط با غیبت سه بازیکن سرباز ذوب‌آهن در تمرینات و مشکلاتی که در این چند ماه برای آنها ایجاد شد، تصریح کرد: تیم‌های عربستانی برای موفقیت با یکدیگر اتحاد دارند و پشت یکدیگر هستند، ولی اینجا از داخل کشور خودمان به ذوب‌آهن ضربه می‌زدند. سربازی بازیکنان ما به پایان رسیده است، ولی حاضر نیستند این بازیکنان را به تیم ما بازگردانند! متأسفانه هر کسی که رسید به ذوب‌آهن ضربه زد. من دو ماه دویدم تا این بچه‌ها در تمرینات حاضر شوند، ولی آخر سر آنها را به تبریز کشاندند و سربازها به طرق مختلف اذیت شدند.

آذری همچنین خاطر نشان کرد: ما تنها نماینده ایران در لیگ قهرمانان هستیم، ولی از داخل کشور خودمان، ذوب‌آهن را خلع سلاح کردند و این تفاوت دید ما و عربستانی‌هاست. اگر کمک‌های سردار کمالی، سردار باقری و سردار پورجمشیدیان نبود، شرایط از این هم بدتر می‌شد. متأسفانه در این مدت هر نوع ناملایمتی و کارشکنی در مورد بازیکنان سرباز ما صورت گرفت، آن وقت ما انتظار داریم که بازیکنان سرباز ما با چهار جلسه تمرین به مصاف الاتحادی بروند که یک ماه در انگلیس اردو زده بود.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان در خاتمه اظهار داشت: حرف در مورد تراکتورسازی و اتفاقاتی که رخ داد، زیاد است. بازیکن سرباز ما در دوره آموزشی هشت کیلو وزن کم کرده است و این برای اولین بار است که بازیکنان سرباز تراکتورسازی بعد از پایان خدمت به دوره آموزشی می‌روند. سربازهای ما به آموزشی رفتند، چون می‌خواهند از این پس در منزل بجنگند!

7655