خورشیدی: مردود نشدم، مصدوم بودم و در تست‌ها شرکت نکردم

خورشیدی: مردود نشدم، مصدوم بودم و در تست‌ها شرکت نکردم

وبسایت رسمی فوتبالی- داور باتجربه فوتبال ایران گفت: به امید خدا با رفع مصدومیتم طی 40روز آینده، در تست‌ها شرکت می‌کنم. 

به گزارش فوتبالی، پس از برگزاری دوره توجیهی و دانش‌افزایی پیش‌فصل داوران و کمک‌داوران لیگ برتر فوتبال ایران که در ابتدای هفته جاری زیر نظر محمدصالح سوبخیدین مدرس مالزیایی کنفدراسیون فوتبال آسیا در هتل آزادی برگزار شد، داوران و کمک‌داوران لیگ برتر در تست‌های آمادگی جسمانی شرکت کردند که از مجموع 45 داور و 82 کمک‌داور تعدادی از آنها نتوانستند در این تست‌ها موفق باشند.اشکان خورشیدی یکی از این مردودی ها بوده است.

اشکان خورشیدی داور باتجربه فوتبال ایران در گفت‌وگو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص این موضوع گفت: من و زاهدی‌فر به خاطر مصدومیت نتوانستیم در این تست‌ها شرکت کنیم. البته تعداد دیگری از همکاران نیز بودند. مردود شدن با مصدوم شدن فرق دارد. ما درواقع تست ندادیم، خود من در گرم کردن و تست سرعتی از ناحیه عضله چهارسر ران دچار مشکل شدم و در تست 75 اصلا شرکت نکردم. به هر حال دوستان خبر زدند که مردود شدیم اما اشکال ندارد! مهم این است که ان‌شاءالله و به امید خدا طی یک ماه تا 40 روز آینده در صورت رفع مصدومیت برمی‌گردیم و این تست‌ها را پشت سر می‌گذاریم.

به این ترتیب به نظر می‌رسد داوران و کمک داورانی که به هر دلیلی نتوانستند در تست‌های برگزار شده پس از برگزاری کلاس دانش افزایی، شرکت و نمره قبولی دریافت کنند، فرصت دوباره‌ای در اختیار دارند تا بتوانند امتیازات لازم برای قضاوت در مسابقات فصل جدید لیگ برتر را کسب کنند، هرچند که ممکن است در صورت آغاز مسابقات لیگ نوزدهم در مرداد، در چندهفته ابتدایی حضور نداشته باشند.

9697