سولاری: انتقال پوگبا به رئال، ستاره ها را نیمکت نشین می کند

سولاری: انتقال پوگبا به رئال، ستاره ها را نیمکت نشین می کند

سایت رسمی فوتبالی- سانتیاگو سولاری سرمربی سابق و آرژانتینی رئال مادرید که در ماه مارس از سمت مربیگری این تیم برکنار شد، در طول ماه های اخیر دور از مسائل فوتبالی زندگی را ادامه می داد. او روز شنبه برای تماشای دربی مادریدی ها در کشور آمریکا به ورزشگاه رفت و به عنوان کارشناس ورزشی ایی.اس.پی.ان به تحلیل دیدار جذاب دو تیم رئال مادرید و اتلتیکومادرید پرداخت.

به گزارش فوتبالی، سولاری در نیویورک در مورد تیم رئال مادرید صحبت کرد و در مورداحتمال انتقال پل پوگبا به تیم مادریدی اظهارنظر کرد. سولاری دراین رابطه گفت:« درصورتی که پوگبا به رئال منتقل شود، این اتفاق مثبتی برای مادریدی ها خواهد بود. اما اگر این اتفاق بیفتد، تعدادی از بازیکنان مهم تیم مجبور می شوند تا برای حضور درترکیب تیم منتظر بمانند. واقعیت این است که کروس و مودریچ بازیکنان 20 ساله نیستند و طبیعی است که سران باشگاه به فکر خرید بازیکن دیگری برای تقویت تیم باشند.»

البته سولاری با محافظه کاری زیادی صحبت کرد و در ادامه گفت:« دراین شرایط نمی دانم بهترین انتخاب برای رئال مادرید چیست. افرادی هستند که باید دراین باره تصمیم گیری کنند و همیشه بهترین تصمیم ها را می گیرند.»

او درمورد آینده گرت بیل در تیم مادریدی هم صحبت کرد و گفت:« هر اتفاقی درمورد آینده بیل رخ دهد، من فقط می توانم از او تعریف کنم؛ او بخشی از تاریخ باشگاه است.  اگر بیل در رئال بماند، رئال همچنان می تواند روی یک بازیکن خوب حساب بازکند.»


6363