بردی دیگر برای چلسی لمپارد ؛ باخت آرسنال مقابل لیون

بردی دیگر برای چلسی لمپارد ؛ باخت آرسنال مقابل لیون

سایت رسمی فوتبالی- امروز تیمهای چلسی و آرسنالدیدارهای دوستانه ای را برای کسب آمادگی بیشتر درآستانه آغاز فصل جدید لیگ برتر برگزار کردند.

چلسی که در فصل جاری فرانک لمپارد اسطوره محبوب خود را به عنوان سرمربی انتخاب کرده بازی را خوب آغاز نکرد و برت موفق شد در دقیقه 14 دروازه این تیم را باز کند. اما در ادامه بازیکنان چلسی به خود آمدند و ابتدا در دقیقه 23 توسط راس بارکلی به گل تساوی رسیدند و در اواخر نیمه اول نیز رابرت کندی موفق به گلزنی شد تا نیمه نخست با برتری 1-2 چلسی به پایان برسد.

میشل موریسون از ردینگ در همان اوایل نیمه دوم کار را به تساوی کشاند. اما در ادامه نوبت درخشش مونت، مهاجم جوان و آینده دار چلسی رسید و او دو بار و در دقایق 57 و 59 برای چلسی گلزنی کرد. سام بالدوک در دقیقه 70 اختلاف را برای ردینگ به حداقل رساند اما چلسی در نهایت در دیداری پرگل 3-4 این تیم را مغلوب کرد.

اما آرسنال در تورنمنت امیریتس به مصاف لیون رفت و بعد از دقایقی بر جریان بازی مسلط شد تا در نهایت پیر آمریک اوبامیانگ، مهاجم گابنی این تیم در دقیقه 35 دروازه رقیب فرانسوی را باز کند و توپچی ها با برتری 0-1 راهی رختکن شوند.

 

اما موسی دمبله مهاجم 24 ساله و فرانسوی لیون در نیمه دوم معادلات را تغییر داد. این مهاجم ابتدا در دقیقه 67 و روی پاس ممفیس دیپای کار را به تساوی کشاند و 10 دقیقه بعد گل برتری بخش لیون را به ثمر رساند تا آرسنال با نتیجه 1-2 برابر رقیب فرانسوی شکست را قبول کند.

اما آرسنال در تورنمنت امیریتس به مصاف لیون رفت و بعد از دقایقی بر جریان بازی مسلط شد تا در نهایت پیر آمریک اوبامیانگ، مهاجم گابنی این تیم در دقیقه 35 دروازه رقیب فرانسوی را باز کند و توپچی ها با برتری 0-1 راهی رختکن شوند.

موسی دمبله مهاجم 24 ساله و فرانسوی لیون در نیمه دوم معادلات را تغییر داد. این مهاجم ابتدا در دقیقه 67 و روی پاس ممفیس دیپای کار را به تساوی کشاند و 10 دقیقه بعد گل برتری بخش لیون را به ثمر رساند تا آرسنال با نتیجه 1-2 برابر رقیب فرانسوی شکست را قبول کند.